Wie herkend de synth die ik zoek ??

Dit izzum..! :okdan:

dave_smith_instruments_mopho_keyboard_synthesizer.jpg

Ik ga er vanuit dat de herinnering van ca 2 jaar enigszins vertroebelt is.

Zo werkt het in ieder geval bij mij..:D

Zullen we het dan nooit weten? =(

Ik heb de zoektocht opgegeven. Door sommige belachelijke reacties verging mij de zin om in dit topic nog veel tijd te steken. Is waarschijnlijk een soort crossmod of fm modulatie waar ik achter zocht. Misschien dat ik hem ooit nog wel eens terug tegen kom.

Door sommige belachelijke reacties verging mij de zin om in dit topic nog veel tijd te steken.
dat zijn dingen die je op de koop toe moet nemen, ook niet zo heel gek dat dat gebeurd wanneer het erg ende extreem moeilijk is om uit een rijtje steekwoorden van wat vage herinneringen een synth bij elkaar te gaan fantaseren...

maar goed, ik zou idd niet weten wie de synth die jij zoekt zal herkennen :D

Ksnap het wel dat dit een lastige vraag is, je zou dus denken: waar kan ik mn vraag beter stellen dan hier?
Was een serieuze vraag en dat wordt door sommige in het belachelijke getrokken, laat dan maar zitten. Heb in het dagelijks leven al genoeg crap te verwerken, dus kon dit wel ff missen. Toch bedankt aan alleman die het wel goed bedoelden. Voor al de rest, zand erover!

Why so serious... We leven in 2012... dat wilt zeggen dat je gewoon tussen de posts door moet lezen en de onzinreacties eruit moet filteren.

Zou jammer zijn als we de zoektocht moeten staken. (ik lees hier gewoon lekker mee en zie tig synths voorbij komen die ik nog niet kende)

Back