line-in direct true niet meer uit te zetten !

johntgsnl

Ingeburgerd
Hallo
Tijdje terug latencyprobleem nu wat men hoort niet meer te uit te zetten.:?

Ik heb een audigy titanium hd sinds korte tijd en ik ben hem nu al zat. Ik krijg de soort van linein optie van het stomme ding niet meer uit, windows noemt dit ''wat met hoort''(een soort opname ding om bijvoorbeel nederland.fm op te kunnen nemen ) bij geluid opties. Ik gebruik een hardware synth op midi en deze loopt naar de line-in van de pc, (midi werkt allemaal goed zoals voorheen) maar dit probleem heb ik nog niet op kunnen lossen !
De line-in staat geselecteerd in mijn lfstudio mixer, het probleem is nu dus dat ik de direct true blijf horen (deze niet meer uit te zetten is ?) en het zelfde geluid nog eens een keer uit de mixer in fl-studio, het geluid komt bij fl ook nog iets later aan als de direct true waardoor je dus ongevraagd alles in een soort korte delay krijgt aangeboden.
Kortom het geluid van direct true (wat men hoort zoals @#%$ 7 dat zegt,)
dat betekend dus al het geluid wat je pc de geluidskaart uitsteurd + de line-in zelf.
2X linein terwijl ik er maar een heb. als ja in de opties (naar dit apparaat luisteren) toch uitzet zou het allemaal opgelost moeten, NOT.

Dus... gewoon een access virus b op een line-in zo moeilijk kan dat toch niet zijn ?
je zou zeggen linein op 0db in windows opties (of creative software) en in fl de linein open gooien.
Heeft iemand een idee wat er aan de hand is ??

BTW met de onboard geluidskaart werkt het en met mijn oude emu ook.

Back