Warmte aan track toevoegen

Warmte en vetheid zijn feitelijk gelulheid. Staat nergens uitgelegd wat warmte en vetheid dan is. Dus het bestaat niet. Toch? Dan vraag ik me af hoe je dat dan toe gaat voegen als iedereen het misschien wel anders ervaart en je het ook niet kun meten of iets dergelijks.

Jaaaaaaa, is een gevoel... zit van binnen....

tja het is ook allemaal subjectief natuurlijk

Goed plan Raph. Heb mij ff kapot gezocht heb wat gevonden, for educational purpose only.

Ben benieuwd wie die analoge sound vetheid/ warmte eruit krijgt. Files zijn 24-bit/44.1kHz, gewinrard .

Hier

Warmte = harmonische vervorming. Te bereiken met bepaalde electronische cirquits. Transistoren, buizen, transformatoren, wat dan ook. Met plugins ook te bereiken doordat ze het gedrag van transistoren, buizen, condensatoren, weerstanden etc, etc emuleren.

Hmm weet niet of dat met plugins te emuleren is. Digitaal kan veel maar dat net tja hoe zal ik het noemen........denk het niet. Imo onmogelijk :o:

waarom de fok gebruikt men nogsteeds shitesites zoals megaupload en yousendit terwijl wetransfer dezelfde shit doet met een stuk meer stijl zonder wachttijden, bullshit fokkin banners en premium deals. Zitten zelfs nederlanders gedeeltelijk achter. kommop mensen.

fuck.

@ cult45, in yr face comment nais, didnt knew mate. Ben weer volledig op de hoogte.

@ Mattew, grappenmaker ghehe :P

waarom de fok gebruikt men nogsteeds shitesites zoals megaupload en yousendit terwijl wetransfer dezelfde shit doet met een stuk meer stijl zonder wachttijden, bullshit fokkin banners en premium deals. Zitten zelfs nederlanders gedeeltelijk achter. kommop mensen.

fuck.

+1:)

fuck.
wanneer gebruik je nou fok en wanneer fuck? en wanneer vervoeg je nou naar fucking of fokking? ik ben nooit zo goed in proberen cool te schelden, enlight me?

fok en fokkin lopen lekkerder in nederlandse zinnen. fuck is een goede uitsmijter, maar je kan ook prima een NL'se zin ermee openen.

fokking zou ik overigens nooit gebruiken. fokkin is beter.

fokking is een woord die een nederlandse paardefokker gebruikt als die engels lult. zo van:

"i am fokking horses"

Hey dames hoe ver zijn we al met warmte toevoegen, contest oid ?

je file is al weer weg, graag ff een normale download site dan ga ik er mee aan de slag

Back