Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

mooi hoor die controller, kost gelukkig maar 749 pond![]()
da's om het eye-candy compleet te maken nuttuulk...waarom hangen ze aan die GUIs bijna altijd een keyboard, vraag ik me af ?
dan is ie waarschijnlijk niet geschikt voor zo'n touchpad...Voor een touchpad lijken ze me net te klein.
Toch niemand die iets real-time gaat inspelen via de muis ?
heeft wederom met de oog kandij te maken...Ik vind de GUI overigens niet geweldig. Veel te overweldigend, en als een puzzel in mekaar gestoken.
maar dan gaat ie weer minder lijken op de echte en dat gaat er bij de visueel ingestelde mensch niet in nutuulk...Ik snap dat het emulatie is van een bestaande synth, en dat daar voornamelijk werd gedacht in termen van plaatsgebrek, maar een softsynth zou net wat meerwaarde kunnen brengen door ook dat aspect eens aan te pakken.
Ik denk aan gebruik van kleurtjes, paginas, ...
da's idd vrij kutto de putto tenzij er rond dat lampje heen ook nog een aanzienlijk stuk is dat word gescanned op muis activiteit dingensen...Moet je die tiny-winy arpeggiator knopjes eens zien.![]()
Nee, dat komt uit je speakers![]()
wel cool dat ie er is. 1 was al super
euhm, dat is al een heel andere uitspraak dananalogica schreef:Dat wist ik natuurlijk al, ik heb niets met computers dus ook niet met plugins, daarom ben ik wel verplicht om het met de ''HARDWARE'' variant te doen.
Maar als je met de pugin variant tevreden bent en het geld niet (over) hebt voor het origineel, ben ik de laatste die daar commentaar op heeft.
en dan nog in CAPS.analogica schreef:NOTHING BEATS THE REAL THING