impOSCar2 is er!

Ytse

༼ つ ◕_◕ ༽つ
http://www.gforcesoftware.com/ins_imposcar2.php

840.png

1024.png

1600.png

1024B.png

Voorlopig alleen mac. vst schijnt er aan te komen.

versie 1 klonk ook al niet verkeerd.
ben benieuwd..

waarom hangen ze aan die GUIs bijna altijd een keyboard, vraag ik me af ?

Voor een touchpad lijken ze me net te klein.
Toch niemand die iets real-time gaat inspelen via de muis ?

Ik vind de GUI overigens niet geweldig. Veel te overweldigend, en als een puzzel in mekaar gestoken.
Ik snap dat het emulatie is van een bestaande synth, en dat daar voornamelijk werd gedacht in termen van plaatsgebrek, maar een softsynth zou net wat meerwaarde kunnen brengen door ook dat aspect eens aan te pakken.
Ik denk aan gebruik van kleurtjes, paginas, ...

Moet je die tiny-winy arpeggiator knopjes eens zien. :r

de weergave van het toetsenbord in de plugin kan je uitzetten, dus dat scheelt weer. :)

Ik snap die gasten niet....zo een mooie controller bouwen en site met dikke synths en een groot blah blah media filmpje allemaal om een VST mee aan te sturen? Bouw dan een mooie synth

waarom hangen ze aan die GUIs bijna altijd een keyboard, vraag ik me af ?
da's om het eye-candy compleet te maken nuttuulk...
Voor een touchpad lijken ze me net te klein.
Toch niemand die iets real-time gaat inspelen via de muis ?
dan is ie waarschijnlijk niet geschikt voor zo'n touchpad...
Ik vind de GUI overigens niet geweldig. Veel te overweldigend, en als een puzzel in mekaar gestoken.
heeft wederom met de oog kandij te maken...
Ik snap dat het emulatie is van een bestaande synth, en dat daar voornamelijk werd gedacht in termen van plaatsgebrek, maar een softsynth zou net wat meerwaarde kunnen brengen door ook dat aspect eens aan te pakken.
Ik denk aan gebruik van kleurtjes, paginas, ...
maar dan gaat ie weer minder lijken op de echte en dat gaat er bij de visueel ingestelde mensch niet in nutuulk...
Moet je die tiny-winy arpeggiator knopjes eens zien. :r
da's idd vrij kutto de putto tenzij er rond dat lampje heen ook nog een aanzienlijk stuk is dat word gescanned op muis activiteit dingensen...

imposcar2. die was al 5 jaar geleden aangekondigd :) wel cool dat ie er is. 1 was al super

Mja met belasting erbij vind ik m veel te duur voor een hobby gebruiker...

impOSCar2 139.00 EUR 1 139.00 EUR Total Items 139.00 EUR Total (inc. VAT) EUR 166,24

Nothing beats de real thing inderdaad maar imposcar is wel een zeer bruikbaar en goed klinkende plugin.

Neemt niet weg dat ik nog steeds een Oscar zoek. :)

Citaat demian : imposcar is wel een zeer bruikbaar en goed klinkende plugin.
Dat wist ik natuurlijk al, ik heb niets met computers dus ook niet met plugins, daarom ben ik wel verplicht om het met de ''HARDWARE'' variant te doen.
Maar als je met de pugin variant tevreden bent en het geld niet (over) hebt voor het origineel, ben ik de laatste die daar commentaar op heeft.

analogica schreef:
Dat wist ik natuurlijk al, ik heb niets met computers dus ook niet met plugins, daarom ben ik wel verplicht om het met de ''HARDWARE'' variant te doen.
Maar als je met de pugin variant tevreden bent en het geld niet (over) hebt voor het origineel, ben ik de laatste die daar commentaar op heeft.
euhm, dat is al een heel andere uitspraak dan
analogica schreef:
NOTHING BEATS THE REAL THING
en dan nog in CAPS.

Beetje schizo ? ;)

Back