Devon-Miles
Ouwe rot
750 voor die controller, geweldig wat een afzetterij
*verslikt en proest*
jesus .. daar kun je een hoop leuk ander spul voor kopen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
wat een afzetterij
zonde dat die knakker ermee stop
Dan koop jij toch lekker een behringer
Elke cent die je daaraan besteed is een cent teveel.
Weet je uberhoud wel wat de productie kosten zijn om iets te bouwen en verkopen?

Ik vind m supervet,. 750 is niet duur voor een stukje techniek in kleine oplage,..
Tuurlijk kun je er een andere goedkopere controller aanhangen,. maar dit maakt t wel erg hands-on.
Als t geld me op de rug groeide kocht ik die controller en een aparte laptop om enkelimposcar2 op te draaien!
zelfs voor kleine oplage vind ik 750 nog heel erg pittig. Ter vergelijking, je koopt een MEK voor hetzelfde bedrag.
OSC2 is het wel waard overigens om een dedicated controller te hebben, fantastische sounds, super filter, en weer patches van Underworld wrschijnlijk.

MEK?![]()
Mono Evolver Keyboard.
Aha,.. appels en peren,..da's mn hele punt niet,..
So wie so is de oplage voor de mono evolver een heeel stuk groter dan die voor die imposcar controller.
Bovendien,.. Het is een heel ander apparaat,.
Gearsgewijs is de evolver natuurlijk gewoon een toffe bak
Maar voor productie en workflow trek je gewoon 10 imposcars open in je favoriete daw en die heb je dan hands-on met alles er op en er aan onder de fikken!
Da's gewoon ubervet!
Mijn punt is meer dat je voor die 1000 of whatever euro iets kan kopen wat echt nog veel meer aan je setup kan toevoegen. Een evolver of andere analoge synth kun je ook niet even simpel vervangen door alleen een andere controller, want dat is en blijft het .. simpelweg een eenvoudige controller die ook nog 5x zoveel kost als de synth zelf.
Al draagt een aap een gouden ring....

Het is en blijft een plugin?