impOSCar2 is er!

Hoop dat je goed kunt lezen Keybern, blijf bij mijn eerdere uitspraak, dat neemt niet weg dat anderen er van mij rustig een andere mening op na mogen houden.
Het origineel blijft toch altijd beter, en die uitspraak komt van mensen die zowel het origineel als de software variant hebben (gehad).
De enige voordelen die de software heeft zijn, stukken goedkoper, compacter ;),polyfoon, effecten.
De nadelen, niet ''hands on'', geen investering (OSCar gaat in de toekomst zeer prijzig worden), geen verzamel object, geen ''eye catcher'' :D en klinkt toch niet zo dik :eureka:

ik kan goed lezen:

Dat wist ik natuurlijk al, ik heb niets met computers dus ook niet met plugins, daarom ben ik wel verplicht om het met de ''HARDWARE'' variant te doen.
als je niets met plugins hebt (en blijkbaar zelfs niets met pc's in het algemeen) hoe kan je dan op een behoorlijke manier een plugin evalueren ?
(als je het al uberhaupt gedaan hebt)
Het origineel blijft toch altijd beter, en die uitspraak komt van mensen die zowel het origineel als de software variant hebben (gehad).
wat ook al doet vermoeden dat je je louter baseert op verhalen van derden.

Mijn punt is dat je voorgaande posts getuigen van voldoende nuance om de lezers zelf te laten oordelen, terwijl je uitspraak
NOTHING BEATS THE REAL THING
in schreeuwerige hoofdletters eerder een kinderlijke naïeve indruk nalaten.
Een beetje het gemiddeld ongeargumenteerd fanboy gelul op een youtube ofzo.

Dat vond ik jammer en daar wou ik je even op wijzen.
Zonder meer.

Citaat Keybern : daar wou ik je even op wijzen.
Dat mag natuurlijk altijd.
Ik neem niet zomaar klakkeloos citaten van anderen over, heb zelf de originele OSCar en een kennis van mij de software variant en we zijn tot de conclusie gekomen (in een A/B vergelijk met dezelfde instellingen) dat de hardware versie toch wel wat voller klinkt.
Maakt verder ook niet uit, ieder zijn eigen ding!

zal een leuke en bruikbare plug zijn, controller ziet er ook mooi uit.. maar helaas een bak plastic waar je een plug mee kan aansturen.. dus ik zeg ook.. nothing beats the real thing.
en nu wil ik een echte imposcar2

Die plastic controller is overigens van 2mm powder coated steel en massief hout. :P

Hadden ze er dan geen chipje in kunnen gooien, en er een VA van gemaakt? Erg duur voor controller + plug in nu. Dan maar effe doorsparen voor een echte Oscar.

Hadden ze er dan geen chipje in kunnen gooien, en er een VA van gemaakt? Erg duur voor controller + plug in nu. Dan maar effe doorsparen voor een echte Oscar.

gemiste kans inderdaad.

vind ik wel meevallen.... waarom nou weer een VA van maken, kost je weer i/o op je geluidkaart. minder goede intergratie etc....

Die oscar gaat binnenkort stuk, probeer die maar te reanimeren.....tuurlijk zal de echte iets beter klinken maar laat die maar naar analogica gaan of 1 of andere handelaar/verzamelaar....

Citaat Devon-Miles: helaas een bak plastic.
Dat is een goeie, laat de originele nou ook van plastic met rubber en hout zijn.
Hoe primitief de makers te werk gingen blijkt wel uit het feit dat het serienummer op de houten bodemplaat staat geschreven met een pen.

koekebakker schreef:
Keybern.... Altijd in voor een ferme offtopic troll...
Keybern....
Als het niet past in jouw kraam is het altijd offtopic, koekebakker. Dat is me ondertussen al duidelijk.

Stukje pseudo-intellectuele dictator dat geen andere meningen verdraagt.

Hoeveel scoor ik nu op jouw troll radar ? :halleluja

vind ik wel meevallen.... waarom nou weer een VA van maken, kost je weer i/o op je geluidkaart. minder goede intergratie etc....

Die oscar gaat binnenkort stuk, probeer die maar te reanimeren.....tuurlijk zal de echte iets beter klinken maar laat die maar naar analogica gaan of 1 of andere handelaar/verzamelaar....

Ben ik het toch niet mee eens. Laat gewoon de keuze of softsynth of dikke/mooi va. Ik vindt een VA zeker voordelen hebben. makkelijker op podium, niet perse computer op te hoeven starten. En kost geen cpu capacitijd enzo. Nee de plug lijkt me erg vet maar de controller bullshit voor et geld. Zou het echter voor dat geld een dikke va zijn geweest (met gratis de VST op CD erbij) dat was et ik verkocht denk ik zo!!

Oh en trouwens vergelijk met het orgineel is nou niet echt interesant denk ik... Lijkt me 2 verschillende instrumenten zegmaar. Orgineel erg vet, plugin erg vet :D

tering zeg, het lijkt het bitchforum wel joh...overal waar ik kijk wordt over elkaar heen gezeken...

ik ga maar weer eens naar een ponyclub op zoek...dittis ook nix...:kont:

mja, het is weer eens laat en ik moest overwerken. Dan sta ik altijd iets scherper.
Ik ga zodadelijk een vergevingsnummer schrijven.

Op de Imposcar.

Eindelijk dan uit.

Geile controller ook.

Imposcar 1 kwam aardig in de buurt van het origineel. (ja ik heb een oscar gehad)
Hopelijk is deeltje 2 ook gezellig.....en dan wil ik die controller er ook wel bij. :)

Back