Is Logic ten einde ??

ben een beetje bang dat ik mijn motu's niet meer aan de nieuwe mac pro(lees asbak) kan hangen. of kunnen daar nog Pci-e of x kaarten in?

Nope.....er is blijkbaar een manier om een ThunderBolt pci-e extender (geen idee of en wanneer dat op de markt komt) aan te sluiten maar intern gaat dat niet lukken.

Alles wijst erop dat Apple met Logic gaat kappen. Het gebrek aan updates/promoties/nieuws, het download-only maken tegen een dumpprijs - ik verwacht eerder dat ze verder zullen bouwen op breed toegankelijke 'hobbypakketten' als GarageBand omdat dit een veel groter publiek heeft en in een sector zit waar nauwelijks concurrentie is. In het pro-audio circuit moeten ze op tegen pakketten als Cubase, ProTools en Ableton. De investering die Apple moet doen om deze giganten bij te benen tov het geld dat ze er mee kunnen verdienen stoppen ze waarschijnlijk liever in de ontwikkeling van toegankelijke software voor de massa, vooral nu Apple steeds meer op de eindconsument gericht is in plaats van de creatieve sector.

Haha, daar zat ik even mooi naast :D

Haha, daar zat ik even mooi naast :D

Valt op zich ook wel weer mee.

Na 4 jaar zo'n release zegt genoeg over de inspanning van Apple met betrekking tot Logic.

De meer ik in LPX duik de meer ik deze upgrade een lachertje vind. Frustrerend als de pest.
Ja X is beter dan 9 maar is het genoeg na 4 jaar wachten?

Laat ik het anders stellen. Wie is bereid nog eens 4 jaar te wachten voor zon magere upgrade?

Ikke! ik had net zo goed nog 4 jaar op 9 gebleven.
Ben nooit zo bezig met wat er nu weer aankomt, t was een verassing voor me, en dus blij...

misschien moet je wat meer aan verwachtingsmanagement doen, en er niet teveel van verwachten.
(ik buk vast om die rochel te ontwijken :))
ik heb het idee dat je dacht met deze update op ALLE oplossingen van je problemen zou hebben gekregen.
of dat reeel is moet je je afvragen (niet alleen bij dit, maar bij alles waar je hoge verwachtingen bij hebt)

Ik kijk geen enkele film meer die een oscar heeft gekregen; schept alleen maar valse verwachtingen. dus loop ik vloekend de bios uit...

Denk jij dat er überhaupt een daw is die al jouw problemen oplost? bestaat die al wel?
ben niet aan het bashen, maar gewoon benieuwd

Back