Is Logic ten einde ??

-de overgang van 32 bit naar 64 bit ? Werkt prima. Veel van de plugins die ik gebruik zijn sowieso al over naar 64bit, dus die bridge wordt steeds minder gebruikt. En tja heel soms crasht ie eens. Dat is vervelend.
-audio editen in de grid en transient detection. Werkt inderdaad niet super. Ik werk zelf nauwelijks met loops, dus mij maakt het niet uit dat het wat lastiger werkt :).

-audio pitchshiften klinkt duidelijk veel minder goed dan in presonus of protools. Mee eens, maar hier heb je nogal goede externe plugins voor.
-werken tussen 44.1 en 96kh. 48khz kan sowieso. Verder weet ik het niet uit m'n hoofd, maar ehm lekker belangrijk? :)
- alternatieve sequencing methoden zoals matrix en arpeggiation. Er zijn wel meer DAWs die dat niet hebben volgens mij?

Mocht er ooit een logic x komen dan ben ik meteen om maar voor nu ben ik beter af met studio one.

@ Radiance, wat bedoel je precies met FX racks?

Apple zal nooit VST support implementeren.

Aardige update wel. Mooie nieuwe midi plugins, die iPad integratie kan denk ik erg vet en gebruiksvriendelijk zijn (al moeten veel van de plugins blijkbaar nog support krijgen).
Gemiste kans is dat geen enkele van de bestaande audio plugins of instruments een update hebben gekregen, dat was/is hard nodig.

Of het de update is die Logic weer naast de concurrentie zet: Ik moet het nog zien.......

Blij om te zien dat ik ongelijk had. :-D

Om toch maar op de oude voet door te gaan: Man, wat moeten we lang wachten op 10.01. Pfff, ze zijn ons vergeten!

leuk leuk leuk dit!

allemaal BLAAAT BLAAAT voor niets, heerlijk!

ff downloaden meteen en nog even nagenieten! WHIHEEEEEUW!

Om toch maar op de oude voet door te gaan: Man, wat moeten we lang wachten op 10.01. Pfff, ze zijn ons vergeten!

:halleluja:halleluja:halleluja:halleluja:halleluja:halleluja

LOL! :D

leuk leuk leuk dit!

allemaal BLAAAT BLAAAT voor niets, heerlijk!

ff downloaden meteen en nog even nagenieten! WHIHEEEEEUW!

Want? Hoop nieuwe features maar ook een hoop niet! ;)
Valt nog genoeg te zeiken dus! hehe

performance is in elk geval een stuk beter merk ik.

zeiken mag altijd! :) maar vond het wel lollig dat men dacht dat het dood was.

t leef!

Ziet er goed uit. Eindelijk features als Summing Tracks en Macro Knobs. Verbeterde automation etc.
Nu hopen dat ze Logic onder de motorkap ook eens grondig onder handen hebben genomen. Qua performance en hoe Logic omgaat met multicore-cpu etc. Dat was in Logic 9- waardeloos...
Ik denk dat ik in ieder geval al overtuigd ben.

Voor betere omgang met cpu cores is een serieuze rewrite nodig vrees ik. Zou mooi zijn als dat is gedaan maar vrees van niet.

Het is voor Logic gebruikers sowieso wel fijn even bevestigd te krijgen dat hun favoriete product niet in de prullenbak ligt.

ben een beetje bang dat ik mijn motu's niet meer aan de nieuwe mac pro(lees asbak) kan hangen. of kunnen daar nog Pci-e of x kaarten in?

Back