SycoIllness
Stamgast
Sinds dat ik met windows 7 werk hoor ik mijn pc denken door de krks echt heel iirritant is dat scrol met de muis etc etc alles hoor je als een ruis iemand hier nog een off setting voor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En er voor zorgen dat audio- en stroomkabels zoveel mogelijk gescheiden blijven. Daardoor heb ik ook al eens een soortgelijk probleem gehad. Probeer eens of dat iets uitmaakt. Anders moet je verder zoeken.
Ik heb toch al voorgehad dat ik mijn pc hoorde kreunen door mijn pc-speakers wanneer hij wat harder moest werken. Gewone ruis was er natuurlijk ook bij. De standaard dunne ongebalanceerde mini-jackkabels waren wat verward geraakt met de stroomkabel van mijn subwoofer en ik heb het probleem toen toch gewoon kunnen oplossen door die kabels van mekaar te scheiden. Da's niet noodzakelijk het probleem nu. Het is maar één van de opties.Dat heeft eerder te maken met ruis in het signaal bij ongebalanceerd gebruik van audio.
Denk niet dat dat hier de oorzaak is...
Ongebalanceerde kabels zijn natuurlijk niet echt een goed idee om monitors mee aan te sluiten, dus dit zou al veel moeten helpen. Is het probleem nu helemaal weg?Hmmm, ik heb de audio verbinding van en naar de audiocard met Balanced kabels veranderd
en dat is ook al veel beter !!![]()
ongeaard stopkontakt gebruiken, zelfde als bij laptops
Daarnaast natuurlijk altijd zorgen dat je PC in een geaard stopcontact zit, maar dat helpt meestal ook niet.
Huh?
Grappenmaker. Dat heb ik dagelijks.Ik denk mijn speakers wel eens te horen door mijn computer.