Osx Lion ervaringen

The Waldorf Edition Werkt niet meer in Logic...

Even 1 mailtje en een foto van mijn exemplaar van The Waldorf Edition naar de support van Waldorf en binnen het uur kreeg ik een donwload link en serial voor een versie die werkt met OSX Lion.

Toch wel mooie service, dat mag ook wel eens gezegd worden!

Gewoon een bestandje kopieren naar de dure 16 Gb harddisk kan niet eens! Niet meer de openheid waar Apple altijd voor stond.

wil je openheid dan zul je moeten jailbreaken. En wil je niet jailbreaken maar wel bestanden op je iPhone zetten dan gebruik je een gratis app waarmee je de iPhone als 'draadloze' dus via WIFI harddisk gebruikt... Wat nou USB kabel? Gewoon draadloos bestanden op je 'dure' harddisk zetten...

kan iemand checken of de Audio/Midi setup in midi modus onthoudt waar je apparaten neerzet? Volgens mijn vindingen was dit het geval in 10.5 en niet meer in 10.6

Hij organiseert alles vanzelf iedere keer als ik Audio/Midi open, wat totaal waardeloos is:

useless.jpg

ff bij een mac winkel gecheckt. werkt weer zoals het hoort in 10.7

nou nog een jaartje wachten tot alles draait erop.

lekker bezig bij Apple. Snow Leopard heeft het tot .8 gehaald met gefukte midi setup. Ik ben pas bij .5 over gegaan.

Voor de mensen met een Akai sampler: ak.Sys doet het niet meer. Dat is een PowerPC binary en bij gebrek aan Rosetta gaat die dus niet meer werken.

idd was ook mijn eerst vaststelling gisteren op mn nieuwe Mac Mini
Heb wat zitten zoeken en volgens mij waren er ook al problemen onder Snow Leopard.

Ik heb nog een Classic G3 staan in de studio met scsi aan de Emu, deze gaat nu ook aan de Akai gehangen worden.

Ofwel Vmware + XP.. als ik nog ergens een licentie heb :P

Ik heb ak.Sys nog wel gebruikt onder SL, maar daar was Rosatta al wel een optionele install. Ik heb overigens ook nog een G3 staan en een Windows XP desktop dus lig er niet echt wakker van :D

PreSonus Capture & PreSonus Studio One 1.6.5 zijn Lion compatible.
Laatste public beta drivers voor de FireStudio series audio interfaces bieden ook ondersteuning voor Lion.

Te downloaden via PreSonus.com

Wie kan mij vertellen hoe ik een logic 8 en dan 9 de upgrade installeer op me mac osx lion ?

logic 8 pakt hij bij mij niet wegens het onbreken van power pc architectuur in os x lion...

En als ik dan logic 9 upgrade er in me imac stop en probeer te installeren vraag hij om een serie nummer en als ik die van 8 invoer pakt hij hem niet om de installatie verder te gaan...

Ik hoor het graag van jullie wat ik kan doen om logic 9 aan de praat te krijgen op me mac os x lion.

Ik was weer enthousiast heb niet gekeken in doos waar de handleiding zat dom van me, en hoop dat het hier mee opgelost is.

waar is je serienr van de 9 upgrade dan?

Nogmaals bedankt ik heb nu Logic onder OS X Lion werkend.

Fantom X Editor software onbruikbaar met Lion OSX?

Fantom X Editor software onbruikbaar met Lion OSX?

Hallo,

Tot mijn verbazing ontdekte ik dat alle PowerPC toepassingen door Apple niet meer worden ondersteund in de nieuwe Lion OSX versie.

Gevolg is dat ik het Editor programma voor mijn Fantom X8 niet meer kan gebruiken.

Is er inmiddels al een oplossing gevonden voor dit probleem?

hoihoi, nou, ik heb m gewaagd en tot dusverre merk ik weinig verschil. Werk met Cubase Essential5 (.1). Scrollen andersom is even wennen maar dat zien we later wel.

Back