Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door OnAcid
Is er trouwens nog een kans dat jullie ze weer gaan bouwen? 1% ofzo?![]()
Origineel geplaatst door Boost303
Ik zou ook erg graag wat mp3'tjes van de mk2 willen horen
). Dus m'n TB- enTBS-303's zijn nog niet aangesloten. Kan dus niet ff snel mp3'tjes maken. Maar ik moet er ergens nog een aantal hebben, zal ze even zoeken.
Origineel geplaatst door fuse
Denk dat ik me bij de groep aansluit die vragen of er nog wat op stapel staat.
Komt er een MkIII?![]()
Origineel geplaatst door EDP
dus als ik een syntechno teebee opentrek dan heb ik een BA-662 VCA voor mijn juno 106? of begrijp ik dat verkeerd?
Origineel geplaatst door RVooh
zo, nu heb ik even bijgeleerd
maar na al die reclame voor de tbs-303..
What about the ML-303???
http://www.acidcode.de/
Volgens mij toch wel de kloon die het meest voordelig is, en nog een seuqencer heeft ook.
Staat wel nog in zijn kinderschoentjes
Origineel geplaatst door sander
De midi van de syntecno is perfect. ik heb misschien niet alles uit de verschillende threads gelezen. Maar ergens zag ik iets over slechte midi implemtatie die van Robert (Syntecno) afkomstig zou zijn?
En waarom noemde jullie de clone ook MKI en MKII netzoals de Teebee?
Ik denk dat er in dit topic al best een aantal geinteresseerden te vinden zijn, ik zelf zie een goeie 303-kloon met goed werkende midi interface en misschien nog wat dingetjes ook wel zitten. Interesse zat als ik het zo zie.Origineel geplaatst door Leudes
Nou....misschien 0,5%. Als er genoeg geinteresseerden zijn zouden we er nog een aantal kunnen maken. Daniel en ik hebben het er al vaker over gehad, maar er is telkens niets van gekomen. We zijn heel erg druk met ons eigen bedrijf.
Who knows.......

Ik hoop dat jullie het gaan doen. Ik vind het de moeite waard.Origineel geplaatst door Leudes
Ik loop al een heel tijd rond met plannen voor een MkIII. Zoals ie naar mijn idee moeten worden zou het absoluut DE 303 clone allertijden moeten worden, maar ja, tijd. Helaas bestaat de MkIII dus alleen nog maar in m'n hoofd.
Only time will tell...

Origineel geplaatst door silvercloud
hoeveel heeft hy nieuw gekost ben nu al 2 uur aan het googlen en kom er nog steeds niet uit
p.s.
zonder weer verhitte discussies te krygen hy mag can niet exact hetzelfde klinken maar is wel beter inelkaar gezet
hoop ik wat ik hoor is dat orginele onderdelen voor de tr steeds moeilyker worden om te vinden heb okk gehoord
dat goede maar mindere tr broertjes als onderddelenmagazyn worden gebruikt wwet niet of dit wel waar is
Origineel geplaatst door silvercloud
hoeveel heeft hy nieuw gekost ben nu al 2 uur aan het googlen en kom er nog steeds niet uit