Ensemble
Ouwe rot
Grappig, ik heb juist problemen om bij pianospel de akkoorden vlot bij de melodie te spelen (en ik ben linkshandig dus het is dan nog mijn betere hand...). De akkoorden komen er bij mij nogal BAM BAM BAM uit, niet echt lief.Met melodieën gaat het me beter af om ze vloeiend in te spelen, maar nog lang niet zo goed als ik zou willen. En naast talent kan ik daar maar 1 ding over zeggen: oefenen, oefenen, oefenen. Ik ben na jaren nog niet waar ik wil zijn. Wat ik (onbewust) doe is de melodie in stilte zingen terwijl ik ze speel. De synth is mijn stem. Een beetje zoals een gitarist die in stilte iedere noot die hij aanslaat staat te kelen, maar dan sexy en niet zo aanstellerig.
![]()
Dat zingen is idd. een goeie. Lets keep trying man!

Met melodieën gaat het me beter af om ze vloeiend in te spelen, maar nog lang niet zo goed als ik zou willen. En naast talent kan ik daar maar 1 ding over zeggen: oefenen, oefenen, oefenen. Ik ben na jaren nog niet waar ik wil zijn. Wat ik (onbewust) doe is de melodie in stilte zingen terwijl ik ze speel. De synth is mijn stem. Een beetje zoals een gitarist die in stilte iedere noot die hij aanslaat staat te kelen, maar dan sexy en niet zo aanstellerig.