MSK
Psychopatisch lid
Ok, na 2 weken zoeken heb ik er genoeg van. Ik kan er maar niet achter komen hoe ik iets volgens mij relatief simpels kan doen.
Ik heb een multitrack opname in cubase 6 essential.
Van die multitrack wil ik simpelweg, een audio spoor naar buiten sturen via mijn geluidskaart
om die door mijn outboard apparatuur te halen, en dan weer op te nemen in mijn geluidskaart naar mijn DAW in een nieuwe track.
Ik heb van alles geprobeerd en het lukt me simpelweg niet.
De setup die ik hier heb en voor gebruik is als volgt;
27 inch Imac, met via firewire daar aan een TC Electronic Impact Twin.
de impact twin gaat via de main stereo outputs naar mijn speakers.
Dus ik heb nog vrij, de 2 mic preamp inputs, de 2 line inputs. en nog 2 line outputs.
Software die ik heb is, Soundtrack Pro, Renoise 2.7 en dus Cubase 6 Essential.
Ik neem aan dat door middel van het bouncen van de audio, er toch een manier moet zijn om dit te kunnen doen in combinatie met de software die ik heb?
Ben benieuwt of iemand me hier mee kan helpen, zou te gek zijn!
Groet,
MSK.
Ik heb een multitrack opname in cubase 6 essential.
Van die multitrack wil ik simpelweg, een audio spoor naar buiten sturen via mijn geluidskaart
om die door mijn outboard apparatuur te halen, en dan weer op te nemen in mijn geluidskaart naar mijn DAW in een nieuwe track.
Ik heb van alles geprobeerd en het lukt me simpelweg niet.
De setup die ik hier heb en voor gebruik is als volgt;
27 inch Imac, met via firewire daar aan een TC Electronic Impact Twin.
de impact twin gaat via de main stereo outputs naar mijn speakers.
Dus ik heb nog vrij, de 2 mic preamp inputs, de 2 line inputs. en nog 2 line outputs.
Software die ik heb is, Soundtrack Pro, Renoise 2.7 en dus Cubase 6 Essential.
Ik neem aan dat door middel van het bouncen van de audio, er toch een manier moet zijn om dit te kunnen doen in combinatie met de software die ik heb?
Ben benieuwt of iemand me hier mee kan helpen, zou te gek zijn!
Groet,
MSK.