FL Studio en Adobe Audition

Luciano

Ingeburgerd
Beste mensen,

Als ik in FL Studio de drums heb gemaakt (kick, snare, hihat etc.) en die laat ik constant opnieuw lopen en ik wil in Adobe Audition met me synth iets inspelen dan neemt ie ineens niet op in Adobe Audition.
Als ik FL Studio helemaal afsluit, en ik speel wat in in Adobe Audition, dan neemt ie wel ineens op, hoe kan dat? Heb al van alles geprobeerd...De instellingen in Adobe Audition veranderd>>>alles op Asio zetten etc. ;{

Het lijkt alsof ik niet tegelijk 2 programma's kan laten lopen, terwijl ik dat eerder wel kon doen (dus gewoon in FL Studio een beatje laten lopen en dan het venster van Adobe Audition openen en wat inspelen / opnemen met me synth (geen midi)

Ik weet zeker dat het een kleine aanpassing is, want ik hoor me synth over me boxen, ik kan opnemen (maar wel pas als FL studio af is gesloten)....Dus, óf het is iets met me settings in FL Studio, óf de settings in Adobe Audition :erm:

Ik las gisteren iets op een forum van iemand die zei dat Asio4all alleen in 1 programma kan worden gebruikt en niet tegelijk met een ander?

Wie oh wie begrijpt wat ik bedoel?

Fijn weekend by da way :okdan:

Greetz

In principe:P

Dit heeft niet veel met asio te maken, igg niet voor adobe. In fl dus gewoon de asio driver zo laten. Je zult in adobe audition het juist opname kanaal moeten kiezen voor opname, dat dus het interne geluid van FL wordt opgenomen, en daarnaast ook de externe partij (die via 1 van de ingangen op je geluidskaart binnekomt, ... neem ik aan?)
Eventueel gescheiden op 2 tracks in je adobe session.

Ga dus eens pielen nog met je record devices zou ik zeggen. Via device properties er eventueel diegene van je geluidskaart aan toevoegen welke adobe niet gelijk laat zien.

zoiets:)

Thnks! Klopt, die zit wel aangesloten op me geluidskaart ;)
Ok, ik ga dan weer ff wat uitproberen...en als het weer niet lukt, dan meld ik me hier weer haha :)

Ik heb daar wel wat dingen over gehoord ja...In Edison opnemen
Zal daar ook ff naar kijken, thankz!

Back