roland kuit
ローランド・クイト:音楽、科学、アートが交わる革新の場
en zoals gezegd, er is nix mis mee de cd er gewoon bij te geven, want het gaat om het instrument. en zoveel pch's, kom je dan wel aan wat je zelf wilt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ik snap dat je daar op zijn zachts gezegd niet blij van wordt, maar in (met?) de huidige tijdsgeest, is het natuurlijk ook wel te verwachten dat er gretig ge- en misbruik van je vrijgevigheid gemaakt wordt (en dat men de voorwaarden niet leest, vind ik ook niet heel vreemd (heb ik ook niet gedaan en ik wist dus ook niet dat je toestemming van de maker moet vragen voor commercieel gebruik))veel van mn pch's zijn gebruikt op cd's, werd mij geschreven. geen geld, no credits. wel mijn tijd.
Ook eens wat leuke dingen uitgewisseld met de producers van Madonna, want die konden een probleem niet oplossen met de NordLead, maar dat is een ander verhaal.
Helaas mag ik ook niet zichtbaar voor het raam aan de straatzijde mezelf naakt tonen. Dan kom ik zelfs in aanraking met het strafrecht en dat terwijl ik nog wel op privé terrein ben!

Is een contradictie.........als ze erbij worden "gegeven" dan ben je verplicht dat erbij te zetten.Ik heb er geen bezwaar tegen wanneer ze erbij 'gegeven' worden. Maar het mag niet genoemd worden als verkoop argument. Das niet zuiver tegenover de makers.
Er zijn ontzettend veel patches voor de NM gratis te downloaden. Wat Roland dwars zit, als ik t goed begrijp, is dat oa zijn patches als extra verkoopargument zijn gebruikt door de verkoper. Terwijl bij de te downloaden patches een txt file zit waarin wordt aangegeven dat de patches geen commerciele doeleinden hebben.....Waar vergeet jij dat gevoel en maakt dat plaats voor woede?
Ik zie het probleem niet....je komt nu over als een miskend genie.
Je deelt toch je patches op internet en dat doe je toch omdat dat een fijn gevoel geeft?
Waar vergeet jij dat gevoel en maakt dat plaats voor woede?