Kadhafi en het synthforrum;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
vind er geen ruk aan?

Komen jullie ook wel eens buiten en ontmoeten jullie ook wel eens nieuwe mensen enzo? Of zitten jullie alleenmaar als een soort "koos vriend/werkloos" alle actualiteiten in de wereld op internet belachelijk te maken?

Jullie vinden jezelf natuurlijk ook supergrappig, geestig en "slim", maar het is echt een beetje triest.

Prachtig!

want ?

Grappen maken over een man of situatie waar de meeste eigenlijk maar vrij weinig over weten (op de zogenaamde "psuedo feiten" die in "het nieuws" worden genoemd na) is gewoon smakeloos en laat maar weer eens zien hoe men zich laat beinvloeden door de media.

nutuurlijk is het hele ratteplan er achter anders dan er op TV word gebralt maar politiek mag niet op SF...
tsja, als je de grappen en grollen hier niet kan velen dan ga je toch ff buiten kijken of je nog andere mensen kan ontmoeten?

Ga JIJ mij nou vertellen wat ik moet doen? Ik vind andere personen belachelijk maken doormiddel van domme internetsites die tekst onder een videotje zetten gewoon heel flauw en kinderachtig, en JIJ doet daardoor ook mee aan "hun rattenplan" om Qadhafi nog verder te stigmatiseren. Heb je je dat al eens gerealiseerd?

Ja ja, schuif het maar weer snel af he, dat is de echte mentaliteit van een "internet warrior", toch ?

attachment.php

Attachments

• Untitled.jpg
    Untitled.jpg
    27,8 KB · Bekeken: 92
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back