de V-synth, mm,
ik heb hem een tijdje in mijn bezit gehad, was er in het begin wel van onder de indruk. buildquality, interface, de opties , het scherm !. In ieder geval het beste van Roland op het moment dacht ik.
De sound was ok, blies me niet onmiddellijk omver.En die variphrase, tja, heb ik altijd al een van de meest overhypte dingen gevonden. Ik denk nog dikwijls aan die arme zielen die in de tijd een belachelijke prijs betaalden voor de vp9000, voor een technologie die je niet lang na de release van de vp, met een simpele plugin ook kon.
En al dat slicen en dicen, ik weet niet, samples bewerken hoort gewoon thuis op een 'puter vind ik.
Hij is wel heel intuitief, het touchscreen werkt geweldig, leuke effectensectie, xy pad is leuk, heb ik op men z1 ook, d-beam, tja, misschien voor diegenen die de tiesto willen uithangen

maar echt functioneel vond ik het niet.
Na een tijdje begon ik hem beu te worden, ik weet niet juist waarom. Die truuken die je met samples kunt doen zijn leuk, het heeft een distincte sound, maar dat was het net wat me op den duur ging vervelen. Waneer ik nu door mijn oude projecten ga hoor ik onmiddellijk waar de V-synth in zit , en op een of andere manier vind ik dat niet zo goed klinken.
over het algemeen vond ik hem dus wat ... saai eigenlijk , zoals het meeste wat Roland de laatste jaren uitbrengt.
mijn bescheiden mening
greetz