Riekoes
Ouwe rot
Origineel geplaatst door Jena_mu6
Is die vocal kaart de moeite waard? Die d50 lijkt me niks....zeker niet aangezien het apparaat zelf maar 150 kost.
Vind je een DX7 ook niks?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Is die vocal kaart de moeite waard? Die d50 lijkt me niks....zeker niet aangezien het apparaat zelf maar 150 kost.
Origineel geplaatst door Riekoes
Vind je een DX7 ook niks?
Je kan ook je eigen wavfiles als carrier inladen.Origineel geplaatst door Jena_mu6
Wat bedoel je daar nou weer mee?
Lijkt mij niets om een synth van 2400 euro om te bouwen met een kaartje van 188 euro, om 'm te laten klinken als een synth van 15 jaar oud die nog maar 150 2e hands kost....
Lijkt me duidelijk
188 euro vind ik nog heel goed kunnen dan. Bovendien heb je dan wel een veel zuiverdere D50 in huis dan met het origineel (als je dat wilt tenminste), maar volgens mij klinkt de D50 nu wel zoals Roland dat graag had gewild, dus met minder ruis. Beetje jammer alleen wel dat je hele V-Synth dan ook gelijk een D50 is en je van de andere mogelijkheden geen gebruik kunt maken. Als ik een V-Synth had gehad, had ik gelijk die D50 kaart gekocht ook.
Origineel geplaatst door Vl1
Oh ja, ik geloof dat Dione eigenlijk spijt heeft dat ie hem weer heeft weggedaan![]()
Origineel geplaatst door dione
![]()
Ik heb spijt dat ik 'm weer weg moest doen,omdat ie simpelweg niet deed wat ie op papier wel zou moeten kunnen...das het hele probleem....![]()
Ach...wat maakt het allemaal ook uit....ik probeer de boel gewoon een beetje in perspectief te zien,en dan vind ik 2000 euro nog steeds te veel geld voor wat ie kan....
Maar kunnen jullie eens previewtjes posten ? Ik wil wel eens horen wat de verbeteringen zijn...

Origineel geplaatst door dione
![]()
Ik heb spijt dat ik 'm weer weg moest doen,omdat ie simpelweg niet deed wat ie op papier wel zou moeten kunnen...das het hele probleem....![]()
Ach...wat maakt het allemaal ook uit....ik probeer de boel gewoon een beetje in perspectief te zien,en dan vind ik 2000 euro nog steeds te veel geld voor wat ie kan....
Maar kunnen jullie eens previewtjes posten ? Ik wil wel eens horen wat de verbeteringen zijn...
)Origineel geplaatst door Vl1
ALs ik een Ferrari wil kopen die op papier 400 Km/h kan rijden en hij blijkt maar 350 te kunnen, ga ik hem niet meteen weer terugbrengen....ik denk dat je nergens een synth vindt die zelfs maar de helft kan, of je moet een VariOS nemen, die kost ook de helft![]()

Origineel geplaatst door Yawgmoth
Wie van de luitjes die in deze thread posten heeft eigenlijk een V-synth, of er ééntje in zijn bezit gehad?
Dione, zeker
Quif?
VL1?

Origineel geplaatst door Yawgmoth
Wie van de luitjes die in deze thread posten heeft eigenlijk een V-synth, of er ééntje in zijn bezit gehad?
Dione, zeker
Quif?
VL1?
Ik heb de toetsenversie....................en ben blij
Heb net de stepmodulator ontdekt..............ranzige elastische stuiter glitchshit beats
Origineel geplaatst door Riekoes
Dat klinkt goed! Voorbeeldjes?
Origineel geplaatst door Alex Omega
Lijkt me duidelijk, snippets POSTEN!!!
hoe klinkt dat ding.....