Mole
ondergronds
Tja,
Voor en tegenstanders heb je altijd. Jammer Dione dat je er zo op uitgekeken bent. Misschien raak ik ook wel teleurgesteld. Tot nu toe ben ik gewoon nog zeer enthousiast. Voor het eerst een eigen preset gemaakt, beetje aan het rommelen met het VA gedeelte en kijken hoe ik nu leuke effecten aan de realtime knoppies padjes en lichtjes kan toewijzen. Allemaal heel leuk werk.
Op jouw opmerking en die van skeletvm: de combinatie van variphrase en VA zit niet op de virus A (of b of c of indigo voor mijn part). Ik ga ook (nog) niet met kontakt het podium op, hoe lekker die ook varif(r)eest
.
Over de klank van de v-synth ben ik een beetje in dubio. Skeletvm weet je nu waar je over praat, of flame je maar wat. Dat over die soundchip is volgens mij onzin. De klankverwantschap zit m in de presetmakers en de rom-samples uit de roland stal. Maar dat is gemakkelijk genoeg te verhelpen met eigen samples. Maar als jij er meer van blijkt te weten graag een bewijsje
Voor en tegenstanders heb je altijd. Jammer Dione dat je er zo op uitgekeken bent. Misschien raak ik ook wel teleurgesteld. Tot nu toe ben ik gewoon nog zeer enthousiast. Voor het eerst een eigen preset gemaakt, beetje aan het rommelen met het VA gedeelte en kijken hoe ik nu leuke effecten aan de realtime knoppies padjes en lichtjes kan toewijzen. Allemaal heel leuk werk.
Op jouw opmerking en die van skeletvm: de combinatie van variphrase en VA zit niet op de virus A (of b of c of indigo voor mijn part). Ik ga ook (nog) niet met kontakt het podium op, hoe lekker die ook varif(r)eest
. Over de klank van de v-synth ben ik een beetje in dubio. Skeletvm weet je nu waar je over praat, of flame je maar wat. Dat over die soundchip is volgens mij onzin. De klankverwantschap zit m in de presetmakers en de rom-samples uit de roland stal. Maar dat is gemakkelijk genoeg te verhelpen met eigen samples. Maar als jij er meer van blijkt te weten graag een bewijsje

en robotstemmen of darthvader stemmen zijn eindelijk eens duidelijk te verstaan.