V-synth wow

Origineel geplaatst door Riekoes
Thanks, ik ga ze vanavond checken.

Die sounds clips klinken best heel goed vind ik.

Origineel geplaatst door dione
.ogg bestanden ?

Jep. Kun je gewoon met winamp afspelen of bedoel je dat niet?

ja hee....Winamp heb ik niet...

nah ja...ik durf ze toch niet te luisteren,straks klinkt het goed en moet ik weer zo'n kut V-synth kopen...:D

Origineel geplaatst door dione
ja hee....Winamp heb ik niet...

nah ja...ik durf ze toch niet te luisteren,straks klinkt het goed en moet ik weer zo'n kut V-synth kopen...:D

Vervelend ja :D

Ja maar, grote jongens zijn toch niet bang voor synths? ;)

demo's

ok hier de eerste. Voor alle vsynth bezitters, via www.v-synth.com (en dan helemaal naar rechts) kun je een nieuwe set presets downloaden, waaronder deze lead sound (gebaseerd op de la square osc uit de d50 en de feedback osc uit de jp8000, deze worden dan door 2 cosm modules heengestuurd en voila, dit soort leads komen uit je vsynth).

J. Rudess van Dream theater heeft deze preset geprogrammeerd op de vsynth:Hendrix Lead

in deze mp3 gespeeld door J. Rudess komt de lead uit vsynth 2.0 en de pad sound uit de triton extreme.

dus downloaden die nieuwe presets :)

Laatst gewijzigd:
Ik heb de V-synth nu al enkele malen bij VL1 beluisterd en bespeeld.
En mijn mening over deze synth is: SUPER!!:halleluja

Eindelijk weer eens een echt Roland Product!
De bediening de interfaces zijn erg prettig.
Maar vooral het geluid.
Het kan zo organisch klinken met human feel erin.
Echt een gevoels instrument.
Ik heb ook de D-50 board gehoord en ik moet zeggen dat ik de V-synth als de Super D-synth zie ....
Met alle controlers van het nieuwe tijdperk voorhanden.
En de Vocal board is onwijs!
Zeker met dat bromsnor stemmetje van VL1 erin!......Ha!,...Ha!..
Het geluid heeft een uitgangspunt maar heeft haast geen beperkingen qua bewerkingen.
En het in sample gedeelte is ook zeer prettig in omgang.
Dit aparaat komt ook zeker dit jaar nog in mijn set-up!
Schrijf mij maar in als een V-synth lover!
En hij klinkt zoals je hem wilt laten klinken........Digitaal naar een verdomd goede analoog!

Mvgr MindBleep:mega:

Hey V-synth lovers,
XStence biedt hier op t forum een v-synth v2.0 aan voor 1250 euro's.
Ik heb m al, dus ik hoefum nie meer (ik koop de houston controller die hij te koop aanbiedt).

ALs je er een wilt zou ik als een gek actie ondernemen, want het is een goeie prijs denk ik!
:kroon:

Origineel geplaatst door Mole
Hey V-synth lovers,
XStence biedt hier op t forum een v-synth v2.0 aan voor 1250 euro's.
Ik heb m al, dus ik hoefum nie meer (ik koop de houston controller die hij te koop aanbiedt).

ALs je er een wilt zou ik als een gek actie ondernemen, want het is een goeie prijs denk ik!
:kroon:

d'r staat er nog 1 hier op het forum...voor 1100 euro :
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=49433

;)

Ik denk dat de meesten toch meer geïnteresseerd zijn in de rack-versie. Anders zijn het natuurlijk hele nette prijzen die gevraagd worden.

Tja. Ik heb voorlopig mijn handen vol aan mijn Fantom en mijn Nordrack 3:{

Origineel geplaatst door vinnieq
Sjees, waarom gaan die dingen NU al voor minder dan de helft van de huidige winkelprijs (Musik Service/Thomann)?

Wellicht omdat er geen consensus bestaat over de vraag of het nu een geweldig apparaat is, of dat ut toch een beetje een gehypete bak is. Ik denk het eerste, maar er zijn genoeg mensen die daar anders over denken.

Ja maar, je SCHAAMT je toch niet voor een synth ? Je kunt er of mee werken en dan hou je'm (ook al is het een RiHa orgel) of je kunt er niet mee werken en dan schuif je'm door. Je gaat zoiets toch niet dumpen ? Worden die dingen in de winkel dan ook helemaal niet verkocht ? Treurig hoor. Ik ken dat ding alleen uit recensies en de verhalen hier en het lijkt me een zeer interessante bak. Ja, van mij mag het hoor maar zo kan ik het als tweedehandskoper allemaal niet meer bijhouden!

Na 3 tot 6 maanden na de introductie van een nieuw synth model zijn er altijd mensen die hem toch weer weg doen. Dat is gewoon vaste prik.
En een synth met diepgang zoals deze zal mensen die geen zin hebben om er zo diep in te duiken afschrikken. Die kopen liever een preset bak alla Fantom. (Nu is de Fantom niet perse een preset bak, maar wordt vaak wel als zodanig gebruikt)

Back