Gratis te koop bij Feedback

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
de foto past niet bij de omschrijving
Compact setje studiomonitors met zowel een analoge (RCA en 1/8” TRS) als een digitale S/Pdif input (24-bit/192kHz, zowel optisch als coaxiaal). De 4,75" woofer and 2.5" tweeter leveren een mooi helder geluid en de interne mixer zorgt voor een goed instelbare balans tussen de verschillende ingangen. Het vermogen is 2x20 Watt

Gratis en Te Koop gaan niet samen wat mij betreft :p

Gratis en Te Koop gaan niet samen wat mij betreft :p

Misschien staan er dog cijfers na de 0,00.. maar die tellen dan niet mee. Dus bijvoorbeeld 0,004 euro. Dan is het pas betalen als je er meerdere koopt :D
Ik ga ze morgen bellen trouwens. Of beter, effe langs de winkel gaan en met zo'n doosje naar buiten lopen. Als ie het treinkaartje naar Eindhoven het me niet waard 'n hoop gezeik aan de kop te hebben...

Is nergens op voorraad. Misschien daarom gratis?

Ach, het is internet.
Niet de eerste keer dat € 0,00 prijzen bij Feedback worden vermeld. Zo'n site beheren is best moeilijk :)

En misschien moet je gewoon de datum in die van vorig jaar veranderen en dan zie je de inkoopsprijs ;)

Wout

Feedback (Utrecht)...al geven me ze daar geld toe. Ik ga daar nooit maar dan ook NOOIT meer heen.
Wat een ongeïnteresseerde, ongemotiveerde prutszaak.

Sorry maar Feedback werkt als een rooie lap op een stier bij mij :)

Bob Ross hep gesproken :D

Toen ik er kwam, ook Utrecht, werd ik wel prima geholpen vond ik eigenlijk, ze leken ook daadwerkelijk geïnteresseerd in wat ik wilde doen met mijn Rat (die ik daar testte) enzo.
Feedback Eindhoven, daar heb ik dan weer slechte ervaring mee.

Laat dit nou niet de Frietbek gal bak worden, je mag hier alleen gratiz spullen posten.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back