Stelling "music saved my life"

Status
Please reply by conversation.
Ze houden best veel volk van de straat door ze 'n mic en 'n PC met software te geven.. zo houden ze de zogenaamde k*t volk van de straat. Tandem in Nijmegen doet het zo, en dat werkt best goed. Ik denk dat muziek maken tegenwoordig vrij laagdrempelig is door de budget zooi en subsidies die te krijgen zijn her en der. Dus ik denk dat het wel klopt.. al is "life" 'n beetje breed begrip in deze.. of je moet toevallig 'n kogel opvangen met de mondharmonica die in je borstzakje zat..

Mooi gezegd, nou super, echt!! Als je niveau niet hoger is als vmbo kader begrijp ik wel dat het mooi kan overkomen ja haha.

dit bedoel ik....je bent in het echt vast lief maar dit is gewoon jammer. Dit maakt je tot een minder leuk virtueel persoon. Terwijl je in het echte leven vast een toffe gast bent :) Je verschuilt je achter een grote virtuele bek terwijl je eigenlijk op zoek bent naar wat liefde en genegenheid :) knuffel? :D

Ik stap uit dit topic :) Veel plezier nog allemaal :D

So ey, als je dit topic door leest spat het er i.i.g. wel vanaf dat het SF 'n bosje heul gezellige mensen herbergt.

Ik weet niet of dat levens red trouwens. Muziek maakt in zekere zin via dit forum wel de indruk dat je er 'n azijnpisser van word :duivels:

Laatst gewijzigd:
So ey, als je dit topic door leest spat het er i.i.g. wel vanaf dat het SF 'n bosje heul gezellige mensen herbergt.

Daar geef ik je gelijk in. Vooral voor een bepaald persoon hier is het blijkbaar een missie om zich als een zo groot mogelijke cocksucker te gedragen op t'internet.

In "het echte leven" heeft 'ie vast niet zo'n grote bek.

Heel jammer, want ondanks de leuke & interessante dingen hier krijgen die vervelende figuren het toch voor elkaar om dit forum naar beneden te halen.

Status
Please reply by conversation.
Back