Leuke link, hoeveel synths kan je hebben?

hij maakt wel leuke dingen. Hij is trouwens gewoon Nederlands :)

ik zie er een stuk of 16, da's heel aardig
of is dit opgenomen op locatie in een muziekwinkel ?

zover ik weet is dit bij hem thuis. Maar zo gek is het toch niet, alleen de meesten hebben ook rack synths dus vallen die minder op

Hij hoeft zich niet te schamen, er zijn er met veel meer gear hierzo :dubbel: :biertje:

moeten die zich wel schamen dan? dan ken ik wel een paar mensen die de hele dag met rode kaken rond kunnen gaan lopen.

Is toch heel herkenbaar dit!!! Het begon ooit onschuldig met een paar softsynthjes.. en nu zit je toch mooi aan hardware verslaving vast :D

Ik luister veel naar hem, maar kijken doe ik liever:{

poeh, schamen, wat hollands.
lekker om naar te kijken hoor, zo'n burcht
zou er ook een therapie voor zijn bij bv het cad, voor hardware synth verslaving ?

Hij heeft een paar leuke synths staan, Radias, Z1, S2, Juno106, en die jupiter 80 is ook niet mis, ik zou die synth ooit nog wel eens willen proberen.

zou er ook een therapie voor zijn bij bv het cad, voor hardware synth verslaving ?

Een synth verslaving is niet zo erg.. zolang je maar geen synthetische dingen gaat gebruiken.. en dan heb ik het niet over een woolmark oid.

ik heb het wel te doen met alle gasten die met koptelefoon van hun synth verzameling moeten genieten.

ik heb het wel te doen met alle gasten die met koptelefoon van hun synth verzameling moeten genieten.

Want? Ik luister meestal met speakers, maar ik zou er weinig problemen mee hebben om een heel goede hoofdtelefoon met lange kabel te gebruiken.

Iedereen zijn eigen sound toch, anders wordt het allemaal zo'n standaard MC-505 of TR-808 beatje ;-):dj:

Back