Bonnefooi
Ouwe rot
Zal vast niet haar persoonlijkheid zijn geweest!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wie is Amanda, is ze succesvol, rijdt ze nog steeds AJ, of nu wat beters?
Zal vast niet haar persoonlijkheid zijn geweest!

tjemig, als je in SF gespreksonderwerp bent, dan ga je ook flink door de mangel hé?no mercy on SF
Niets dat blinkt meer! Behalve centen van Afrojackhoe haal je het in je hoofd om zulke dingen te zeggen over iemand die je toevallig eens op tv hebt gezien. echt belachelijk, en ook belachelijk dat een forum hier ruimte aan biedt.
die zoon van captain jack vind ik ook niks aan, maar zullen we hem gewoon zijn succes gunnen, voor wat het waard is?
voor mij zou het ook niet hoeven, behalve misschien de audi, maar laat hij er van genieten.

hoe haal je het in je hoofd om zulke dingen te zeggen over iemand die je toevallig eens op tv hebt gezien. echt belachelijk, en ook belachelijk dat een forum hier ruimte aan biedt.
die zoon van captain jack vind ik ook niks aan, maar zullen we hem gewoon zijn succes gunnen, voor wat het waard is?
voor mij zou het ook niet hoeven, behalve misschien de audi, maar laat hij er van genieten.

gestage daling
Douglas Adams schreef:I've come up with a set of rules that describe our reactions to technologies:
1. Anything that is in the world when you’re born is normal and ordinary and is just a natural part of the way the world works.
2. Anything that's invented between when you’re fifteen and thirty-five is new and exciting and revolutionary and you can probably get a career in it.
3. Anything invented after you're thirty-five is against the natural order of things.
dat er een gestage daling plaatsvindt van het (muzikale) niveau in nederland