Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Je zit zo vaak op het forum, daar kan best radio bij toch? Online streamik luister geen radio uberhaupt
mijn muzieksmaak is gewoon erg beperkt door de kwantiteit die er beschikbaar is
ik luister geen radio uberhaupt
kan je eens een soundcloud geven naar één nummer van jou dat 'origineel' zou zijn ? ...dus : niet de zoveelste platte trance rip off volgens de geijkte formule.
Eigenlijk zorg jij er mee voor dat de mensen dom worden gehouden met jouw definitie van trance, niet ? Om welke reden vind jij jouw trance dan 'hoogstaander' dan die muziek van Gotye ?
Jouw muziek klinkt als een formule waarbij elk nummer inwisselbaar is met elk ander, dat kan ik van Gotye niet echt zeggen.
Ik vind er op zich niks mis mee dat er in een bepaald genre volgens een bepaalde formule gewerkt wordt; ikzelf doe dit ook. Alleen vind ik jouw manier van afzeiken van al wat jouw persoonlijk (subjectief dus) niet boeit , een beetje dwaas. En als je dan nog probeert 'de meute' zo dom mogelijk te maken en hun voorliefde voor rotzooi toe te dichten; snap ik écht niet waarom je zelf met een toch wel redelijk plat genre bezig bent ??
. Hitlijsten zijn verkoop ranglijsten.
:
dat is allang niet meer zo, het zijn meestal platenmaatschappij en radio onderonsjes..
soms komt een nummer opeens de tipparade of top 40 binnen waarvan nog niemand gehoord heeft
ik vind raphies treks ook heumeu blotebillebarbiebeats

Mijn broddelwerk heeft er niks mee van doen, punt is dat dezelfde mensen die Afrojack kopen er tevens zorg voor dragen dat zo'n homo jankplaatje op 1 komt. Hitlijsten zijn verkoop ranglijsten.
Ik sta slechts op soundcloud en nog lang niet in de top40![]()
kan wel gemanipuleerd worden
waar meet je verkoop?
als t echt over de toonbank is?
of voordat het bij de retailers is
De hitlijsten zijn volgens mij gebaseerd op verkopen en airplay...