Cyber Radio 65

Villa 65 was zo fucking gaaf altijd. Wij namen het eleke week op, knipte de reclame.nieuws eruit en soms te langdraadige gesprekken en dan had je ubergave kosmik mix tapezzz

Voorlopervan het CBS/IFM principe wmb, lekker alles door elkaar heen van bowie, hiphop tot blackmetal en zo, maar wel altijd gavemuziek. Lekker niet in hokjes denken, heerlijk

Daarvoor had je ook VPRO's wilde wereld en frontline etc dat was ook cool mensuh

Echt de manier om mensen met anders soorten muziek te laten kennis maken

Jammer dat het tegenwoordig zon dooie boel is daaro.....

Jiskefet on tour, wat een lachertje zzzz

ik was ook altijd fanatiek luisteraar (ook alles daarvoor in de jaren 80 van de vpro trouwens).. ik zal nooit vergeten dat ik ineens mijn eigen plaat voorbij hoorde komen (was bunker 12 of 13 geloof ik), dat was toch wel erg cool. heb een paar weken later toen nog een mix voor ze gemaakt bij kc the funkaholic thuis, die bleek bij mij in de straat een paar huizen verderop te wonen..;-)

ik was ook altijd fanatiek luisteraar (ook alles daarvoor in de jaren 80 van de vpro trouwens).. ik zal nooit vergeten dat ik ineens mijn eigen plaat voorbij hoorde komen (was bunker 12 of 13 geloof ik), dat was toch wel erg cool. heb een paar weken later toen nog een mix voor ze gemaakt bij kc the funkaholic thuis, die bleek bij mij in de straat een paar huizen verderop te wonen..;-)

Was dat soms die track met die "brainwashed" sample?

Goeie thread dit ;) Cyberradio was mijn introductie in de wereld van Electronica...Qua Techno/Ambient luister ik tegenwoordig eigenlijk niks anders als jaren 90 stuff...misschien een beetje sentimenteel geneuzel, maar de magie is echt ver te zoeken tegenwoordig. Anyways ik heb volgens mij nog wel een zooi tapes met Villa65. Ik zoek al jaren de uitzending met de Sun Electric liveset. Mocht iemand um hebben, graag even laten weten!

Goeie thread dit ;) Cyberradio was mijn introductie in de wereld van Electronica...Qua Techno/Ambient luister ik tegenwoordig eigenlijk niks anders als jaren 90 stuff...misschien een beetje sentimenteel geneuzel, maar de magie is echt ver te zoeken tegenwoordig. Anyways ik heb volgens mij nog wel een zooi tapes met Villa65. Ik zoek al jaren de uitzending met de Sun Electric liveset. Mocht iemand um hebben, graag even laten weten!
Als je je deze winter nog eens verveelt, digitaliseren die handel en delen met je broeders hier op SF :)

Bedankt voor de links Wouter! Die van VPPO had ik nog niet. Niet de set die ik zocht, maar wel tegek.
Die 30.7.94 CD is uiteraard bekend en godlike...tijd niet gehoord.

Bedankt voor de links Wouter! Die van VPPO had ik nog niet. Niet de set die ik zocht, maar wel tegek.
Die 30.7.94 CD is uiteraard bekend en godlike...tijd niet gehoord.

Ik heb een accountje gemaakt speciaal om hier te reageren. Ik ben ook al jaren opzoek naar Sun Electric live.. Een set ooit uitgezonden door CyberRadio 65.. Nooit kunnen vinden, alleen ooit eens een dooie link.

Ik had het ding op bandje en luisterde het in 94/95 dat op een walkman.. liggend op bed met jointje erbij :) Good times.. Ik weet nog goed dat ergens in de mix er een hinnikend paard voorbij kwam :P

Bandje allang kwijt.. niet te vinden..

Totdat ik het er met mijn broertje eens over had dat ik opzoek was naar dat bandje.. Wacht eens ff zei die.. Die heb ik nog! :halleluja

https://dl.dropbox.com/u/3006825/SunElectricParadiso1994-2-19.wav *D

Als iemand een betere host heeft, let me know!

Als we toch op de sentimentele tour zijn; je had vroeger hele goede radio maar meestal in de late uurtjes of 's nachts.
Ik herinner me nog wel dat zo eind jaren 60 had je the perfumed garden met Jon Peel.
Zat ik als jochie van een jaar of 12 naar het nieuwste van pink floyd en andere soms vage bandjes te luisteren.
En je zal het bijna niet geloven maar de Nederlandse tegenhanger Ad Vissers superclean dreammachine werd gewoon aan het einde van de middag uitgezonden.
Nou ken ik me de naam van het programma even niet herinneren maar ook Hans Dulfer heeft jaren lang een lekker radioprogramma gehad maar ook 's nachts.
Wat dat betreft vind ik het internet en youtube echt een uitkomst want vroeger mocht je blij zijn als je 'ns een paar interessante artiesten op tv zag of een serie met Don Kirschner's rock concerts bijv.
Dan had je het al dagen van te voren met vrienden erover en ging je er echt voor zitten en dagen later had je als jongen van een jaar of 16 het er nog over met je vrienden terwijl nu is elke artiest onder handbereik zeg maar.
Zat gisteren p youtube nog een John Coltrane docu te kijken, nou dat zag je vroeger op tv niet.

Als we toch op de sentimentele tour zijn;...................... nou dat zag je vroeger op tv niet.

Superclean Deammachine... Jaaaa, ik was een vaste luisteraar en kocht ook als eerste de LP Sobrietas van Ad Visser... Was eerst een boek wist je dat

Geweldige tijd... :)

Back