Cyber Radio 65

Shit.. die Stasis moet ik nog ergens hebben op vinyl, ik had ook zo'n kartonnen doos met een tape erin van B12 herinner ik me opeens.
Die AFX Analogue Bubblebath 3 trouwens ook, cd'tje zonder print in bubbeltjesplastic... vaak gedraaid destijds, heel tof cdtje!

Laatst gewijzigd:
ja mensen.... cyber radio, semtex en dj element :halleluja

pfffffffffff... wat een muziek kwam daar voorbij!! ik heb erg goede herinneringen aan die tijd en ik heb heeeel veel muziek leren kennen door die programma's. ik heb nog flink wat opnames van die tijd als audio op cd staan (iemand die ik ken nam toen destijds alles op via internet op z'n pc!)
en ik heb zelf nog wat bandjes met obscure muziek (dave tipper etc) als audio op mijn pc gezet : )

ik heb een mix waar deze track in staat.. vette mix en ik heb pas 10 jaar later deze track kunnen achterhalen en op plaat gekocht :)

Shit.. die Stasis moet ik nog ergens hebben op vinyl, ik had ook zo'n kartonnen doos met een tape erin van B12 herinner ik me opeens.
Die AFX Analogue Bubblebath 3 trouwens ook, cd'tje zonder print in bubbeltjesplastic... vaak gedraaid destijds, heel tof cdtje!

Ik heb een paar jaar terug de B12 Records Archive Vol. 1 t/m 7 gekocht. 14 CD's met al het B12 werk plus nog niet eerder uitgebracht werk.

http://www.b12records.com/#releases

Ik heb die Analogue Bubblebath 3 ook, helaas niet meer in de originele verpakking want ik ben zo dom geweest om die destijds weg te gooien :(

Vet. Deze is mij persoonlijk het meest bijgebleven van cyber radio: Deine Lakaien

sjeez.... 14 cd's met B12 gaat me wat ver, ik vind het een aardig plaatje die Stasis en heb volgens mij nog ergens een B12 plaatje. Da's voor mij wel genoeg zo.

Ik heb me radio eruit getrapt nadat Villa65 was gestopt, er is echt alleen maar kutzooi on the air tegenwoordig.

VPRO mag van mij nu opgeheven worden met die mediocre crap die ze nu doen. FA Onrust was ook zo vet op TV....

Ik heb me radio eruit getrapt nadat Villa65 was gestopt, er is echt alleen maar kutzooi on the air tegenwoordig.

VPRO mag van mij nu opgeheven worden met die mediocre crap die ze nu doen. FA Onrust was ook zo vet op TV....

helemaal mee eens :mega:

er zijn een hoop publieke omroepen die weg mogen en ons belastinggeld kosten

ja maar de vpro stond vroeger nog voor eigenzinnige art en muziek nu zenden ze alleen af&toe een leuke docu uit of een film uit een raar land maar de rest is vrij doorsnee

van kooten en de bie en vele cabaret is ook van vpro...
heb het meer over bnn enzo, die maken alleen maar totaal nutteloze programma's

BNN is gewoon schandalig slecht...gadver de gadver....bijna net zo erg als Omroep Fryslán. Wat een verkwisting van gemeenschapsgeld zeg.

programma's als deze worden nu niet meer gemaakt
inderdaad, seefeel, boc of een flying saucer attack sessie ligt tegenwoordig ver buiten het toelaatbare op 3fm....maar wellicht is er ook gewoon geen interesse meer voor; het internet zorgt tenslotte al goed voor alles wat buiten de mainstream valt

die denken dat ze alternatief alto zijn
dat vond ik vroeger ook al van de vpro; zodra een band bekend werd, was het de aandacht eigenlijk niet meer waardig en in principe is daar niets mis mee als je als doel hebt om 'onbekendere' bands te promoten, maar dat maakt de muziek die die band maakt natuurlijk niet per definitie minder goed

alleen af&toe een leuke docu
wekelijks tegenlicht is iets meer dan af en toe

BNN is gewoon schandalig slecht...gadver de gadver....bijna net zo erg als Omroep Fryslán. Wat een verkwisting van gemeenschapsgeld zeg.

omroep fryslan kost ook een stuk minder, wij betalen allemaal die snoepreisjes van bnn presentatoren voor hun "reisprogramma's" :duivels:

Als je ooit zover bent zou ik ook wel heel graag een kopietje willen van die cyberradio files. Had al aangeboden aan iemand om al zijn bandjes op te nemen, maar als het al gedaan is lijkt mij dat een beetje dubbel. Dus mocht je ooit dit moois met ons willen delen, houd ik mij aanbevolen :)

Ik heb alleen de nummers opgenomen die ik zelf goed vond. Dus de kans is groot dat die bandjes die jij wou gaan digitaliseren completer zijn dan mijn collectie.

Leuk om (weer) te horen :okdan:
Trouwens, in 1993 waren de heren een stuk spraakzamer (ook over de apparatuur die ze gebruiken) dan tegenwoordig.

Back