Ook maar eens proberen.. (acid/techno)

Heh, smoken doe ik niet aan. Ben schizofrenisch, niet zon goeie combi.
Verder heb ik mijn lesje wel geleerd en ga ik geen 7 genres in een meer verwerken.
Anyway, thanks voor jullie opinie.

Hehe, opgeven doe ik niet.
Maar ik ga eerst maar eens een fatsoenlijke poging doen om een track in een stijl te maken voor dat ik er 6 andere bij gooi.
Heb ook wat aan jullie tracks gehad door ze goed te beluisteren.

Heh, smoken doe ik niet aan. Ben schizofrenisch, niet zon goeie combi.
Verder heb ik mijn lesje wel geleerd en ga ik geen 7 genres in een meer verwerken.
Anyway, thanks voor jullie opinie.

vind ik raar...je maakt toch muziek voor jezelf en niet voor ons ? als jij tracks met 6 nummers door mekaar de max vind, snap ik niet waarom je nu 'andere' tracks zou maken omdat wij het niet diggen ???

vind ik raar...je maakt toch muziek voor jezelf en niet voor ons ? als jij tracks met 6 nummers door mekaar de max vind, snap ik niet waarom je nu 'andere' tracks zou maken omdat wij het niet diggen ???

Zucht...
Ik ga niet zo zeer andere muziek maken omdat jullie dit specifieke nummer niet mooi vinden.
Ik neem jullie advies in acht, en het lijkt MIJ een goed idee om voor dat ik een jazz terror hardrock gospel nummer maak ik een goeie basis heb in deze genres.
Als je dat niet zo vind ga ik het alsnog doen. En eerlijk gezegd kan het me niet veel schelen wat mensen vinden van de muziek die ik maak, ben alleen af en toe eens benieuwt.
Niet heel raar geloof ik.

Back