Een vriend van me kwam laatst toen we ons verveelden op een erg grappig idee, ik vond dat ik dit ff moest delen met jullie zodat jullie er ook plezier aan kunnen beleven.
Misschien is het al achterhaald, misschien ook niet, het is een klein beetje flauw, maar je kan er wel leuke dingen mee doen.
Je sampled een boer, en dan niet zomaar een boer, maar eentje die echt zwaar, diep en lang is
. Neem dus iemand die van wanten weet.
Dan is het de uitdaging om die boer zo lang mogelijk te maken op een zo hoog mogelijke resolutie (dus beste kwaliteit) door middel van time stretching, het resultaat bij ons: Een boer van bijna een minuut die nog echt klinkt ook! Leuk om op je voicemail te zetten (mensen irriterend
) of gewoon om iemand (bijv. je moeder die net op de gang loopt) voor de gek te houden.
Je kan het opzich ook misschien wel in een stampgabber nrtje kwijt als je een beetje creatief bent.
Natuurlijk hoeft het niet met een boer, er zijn natuurlijk ook andere fijne mensengeluiden (
) waarmee je de proef op de som kan nemen.
Ben ik een raar ventje? Zo nu en dan!
Misschien is het al achterhaald, misschien ook niet, het is een klein beetje flauw, maar je kan er wel leuke dingen mee doen.
Je sampled een boer, en dan niet zomaar een boer, maar eentje die echt zwaar, diep en lang is
. Neem dus iemand die van wanten weet.Dan is het de uitdaging om die boer zo lang mogelijk te maken op een zo hoog mogelijke resolutie (dus beste kwaliteit) door middel van time stretching, het resultaat bij ons: Een boer van bijna een minuut die nog echt klinkt ook! Leuk om op je voicemail te zetten (mensen irriterend
) of gewoon om iemand (bijv. je moeder die net op de gang loopt) voor de gek te houden.Je kan het opzich ook misschien wel in een stampgabber nrtje kwijt als je een beetje creatief bent.
Natuurlijk hoeft het niet met een boer, er zijn natuurlijk ook andere fijne mensengeluiden (
) waarmee je de proef op de som kan nemen.Ben ik een raar ventje? Zo nu en dan!