Kneelz
Reuzebonk
Gisteren een jx3p + pg200 opgehaald en ALWEER niet goed doorgetest alvorens mee te nemen (ik moet toch wat minder vertrouwen in de mens geloof ik). De PG200 geeft namelijk kuren. Niet dat deze heel erg van belang is (de prijs was verder ook erg redelijk en het ziet er prima uit), maar goed hij zit erbij en ik wil hem goed werkend krijgen.
Wat is het probleem?
Alles werkt; behalve ALLE potmeters.
Nu voelden er een aantal (ADSR) heel erg gammel aan maar ik heb deze doorgemeten en zelf deze pots (waarvan ik toch echt niet kon geloven dat ze nog zouden werken) geven prima waardes.
Vervolgens alle lijnen van de potmeters naar de multiplexers gemeten, ook die zijn goed. Ook alle massalijnen zijn in orde. Ook alle lijnen van de multiplexers naar de CPU.
Het CPU is goed lijkt me, hier zitten immers ook alle schakelaars en draaischakelaars op. Enige dat ik me kan bedenken is dat de multiplexers vervangen moeten worden.
Iemand een ander idee?
Wat is het probleem?
Alles werkt; behalve ALLE potmeters.
Nu voelden er een aantal (ADSR) heel erg gammel aan maar ik heb deze doorgemeten en zelf deze pots (waarvan ik toch echt niet kon geloven dat ze nog zouden werken) geven prima waardes.
Vervolgens alle lijnen van de potmeters naar de multiplexers gemeten, ook die zijn goed. Ook alle massalijnen zijn in orde. Ook alle lijnen van de multiplexers naar de CPU.
Het CPU is goed lijkt me, hier zitten immers ook alle schakelaars en draaischakelaars op. Enige dat ik me kan bedenken is dat de multiplexers vervangen moeten worden.
Iemand een ander idee?