G
Guest
Guest
Wat versta je eigenlijk onder een moderne drumdoos?
Eentje die nu uitkomt, bepaalde features?
Eentje die nu uitkomt, bepaalde features?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
een virtual digital drum synthesizerdus komt er straks een heel ander product op de nammmmmmmmm

Misschien zit er wel een handige software editor bij waarmee je je helemaal kan uitleven en custom drumkits kan maken en deze tot in detail kan tweaken. Dan zou het voor mij interessant zijn.
Misschien een USB aansluiting als verrasing zodat meerdere audio outputs over USB in de studio het toch interessant maakt. En idd een uitgebreide software editor met mooie mogelijkheden maakt het ook een leuker drumdoosje. Het blijft nog gissen uiteraard...
Ben (zoals vele) erg benieuwd als het gepresenteerd wordt op de NAMM met uitsluitsel over de precieze specs en demo.
Ik zie geen label voor de USB aansluiting in het plaatje op http://www.norddrum.com/

Dat zijn alle Nord producten.... De doelgroep lijkt mij toch in eerste instantie performers, en niet studio mensen. ...
Dat zijn alle Nord producten.
De hardware versie is al 1.1 ipv 1.0, dus er zijn al wat veranderingen gemaakt tov het eerste idee.
Wout
of dat deze Nord Drum onder de motorkap meer heeft dan dat je aan het fronpanel kan zien (zoals bij de micromodular).Zit je nu serieus voor zulk een digitaal product als de Nord Organ de grootte als referentie te nemen voor de sound?Sander02 schreef:Zal vast klinken als een klok, mooie grote tone regelaars..