acceptgiro
Thoughts become things
Ik geloof dat ik gek word. Is er geen knop waar je op kunt drukken die vervolgens een lijst geeft van al je eigen posts? Dus niet abonnementen, maar gewoon dat wat je zelf gepost hebt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

is het niet eigenlijk: Synthfrm:> Pstfnd -accept~1 -pSynthfrm:> Pstfnd -acceptg~1 -p

![]()
is het niet eigenlijk: Synthfrm:> Pstfnd -accept~1 -p![]()

Voor degenen die de 1985 build van het forum nog draaien:
hehe, en stel dat er ook nog bijv een lid "acceptance" bestaat... misschien is het dan wel Synthfrm:> Pstfnd -accept~2 -pVroeger...toen ik nog geen DOS commando's kende maar wel fatsoenlijk tot 8 kon tellen.![]()

Dit is DE TIP van het jaar, net voordat we het jaar 2012 ingaan.hover boven acceptgiro (de tekst boven je avatar dus) en druk op het linkermuisoor en selecteer dan "Zeik meer berichten van acceptgiro"
ready

de dash word o.a. gebruikt in de commandline van shortcuts van games... bijv "D:\Games\coolgame" -cheatsslash inderdaad. Ik ben niet meer helemaal mee met wanneer je - gebruikte en wanneer / .
de verkorte versie idd zonder tijd en datumje had ook nog /w
dan kwam alles naast mekaar op het scherm...

stuur in return dan maar ff een K# in qua cunttest om dat te vieren6 is de held.
![]()

berichten van vandaag is nutuulk het meest actief... maar qua individu moet je een paar specifieke zaken opgeven in de advanced search idd...Een soort mijn active topics lijst knop zou wel gewaardeerd worden hier iig.
Is dat dan niet de optie om iemand nog meer af te zeiken?hover boven acceptgiro (de tekst boven je avatar dus) en druk op het linkermuisoor en selecteer dan "Zeik meer berichten van acceptgiro"![]()

Is dat dan niet de optie om iemand nog meer af te zeiken?![]()
|
Bericht door een moderator:
|
|
|
[..]Omdat er meer wegen naar Rome zijn: klik op de gebruikersnaam, kies "Bekijk openbaar profiel", en kijk dan vervolgens in de "Statistieken"-tab.[..]