Synthmeeting in Limburg

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Mark E.

Ouwe rot
Voor de mensen die wellicht niet kunnen wachten tot september of zoals mij niet konden komen op de vorige meeting is het misschien leuk om rond deze tijd in het jaar er ook eentje te houden.:dj:

Allereerst wil ik kijken hoeveel mensen hier interesse in zouden hebben.

de locatie die ik zou kunnen reserveren is maps.google

Als er voldoende interesse is horen jullie meer, zoals een datum en een prijs.:verkoght:

De meeting is overigens ook voor niet-limburgers8o)

Dat zijn er al 2 ;)
nog een paar en ik ga wat informatie inzamelen over datum en prijs

Het ligt natuurlijk aan de datum, maar ik heb wel interesse !
Is het gewoon bij jou thuis ?

Ow das gezellig...

Als ik niet hoef te werken kom ik!

'k Ga dit topic in de gaten houden :)

heb nog niks gehoord over de locatie zelf, dus nog even afwachten.

Ik vind het wel al erg fijn dat er wat interesse is.:okdan:
Mochten er mensen met de bus en/of trein komen, bij de locatie zelf is geen bushalte of station, dus kunnen bij mij op de hoek uitstappen en met mij met de auto mee.(maximaal 3 personen en geen jupiter's, andromeda's en modulars mee nemen. Dat zal dan niet in de auto passen)

Nog nooit iemand met een modular op de bus gezien hoor:)

ikzelf heb wel al eens met een poly800 in een bus gezeten en ook nog met een drumstation. Al eens een complete band in een trein zien zitten waarvan eentje met een groot roland koffer, denkelijk een motif ofzo.

Vroeger gebeurde dat. Wat is de dichtste treinplek? Fiets kan mee de trein in.. Moogerfoogers in de fietstas, 101 onder de arm en gaan met die banaan :D

Vroeger gebeurde dat. Wat is de dichtste treinplek? Fiets kan mee de trein in.. Moogerfoogers in de fietstas, 101 onder de arm en gaan met die banaan :D

Susteren, maar dit is een stoptrein-station, wel makkelijk vanuit Roermond, want daar moet je toch overstappen.
Een ander station is Sittard daar kom je makkelijk met de intercity.

hoe vaker hoe beter, er is toch niets fatsoenlijks meer op tv, na oudjaar

diarree, zie ook ander topic.

diarree, zie ook ander topic.

Praat geen poep man :D

Hiero ook zo iets, tandjes reactie. Maar daar is 'n andere draad meer geschikt voor. Of dit te opzienbarend?

Afijn, familie in Geleen, dus ik weet alles over Susteren en alle andere tussenliggende stations vanaf Roermond.

Al is dit niet het jaargetijde voor je Moog shorts en slippers Sunny....

De locatie is vrij prijzig, als ik met zekerheid kan zeggen dat er voldoende mensen komen(en ook echt komen). Dan is het nog wel te doen.

met de 6 man die nu zouden komen kost het nog erg veel. Dan hebben we er ook nog niet eens drinken bij.
Erg jammer dus.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back