Synthmeeting in Limburg

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Hahaaaah, niemand kan tegen mijn €5 op inclusief drank!

Is er niet ergens in het Limburgse land 'n buurthuis te vinden voor weinig? Als ik m'n synth mee neem kan ik ook wel 'n sixpack bier mee nemen...

Ik kan wel eens informeren. Mijn collega heeft een kroeg met zaaltje !

Kijk, nou komen we ergens. Entree mag max 5 euri zijn :D

voor €5 euro(dan wel zonder drinken, dat was dan €1,20 per) waren er 20 man nodig

20 red ik ook meestal net..

Post het eens in 'n draad van mij voor de synthmeeting 2011 in nijmegen.. misschien dat er abonnees zijn van die discussie die deze over het hoofd zien.

nog geen datum bekend.

ik dacht zelf aan zondag 12 februari of 19 februari.

MAAR! er gaat nog niks door aangezien er nog te weinig animo is.

19 februari , is dat niet net carnaval ?

Heheh. Ik heb natuurlijk wel enorm de locatie mee. Ik huur voor €50 het zaaltje. Stroomblokjes zijn er zat... het is immers 'n poppodium.. en ik werk er. Dus drank komt ook uit de koelkast. Vandaar dat ik het net red met m'n €5 entree...

Je moet het ook niet op te korte termijn willen plannen. De afgelopen meeting heeft denk ik 3 maanden op de voorpagina gestaan... en dan nog krijg je de laatste paar dagen weer aanmeldingen. En 1/3 komt meestal niet, net als bij verjaardagen :) Al kreeg ik de laatste keer van bijna alle mensen die het niet gingen redden 'n afmelding.

Ik vind wel trouwens dat iedereen zendung mit der maus avatars mot hebben :D

De locatie is vrij prijzig, als ik met zekerheid kan zeggen dat er voldoende mensen komen(en ook echt komen). Dan is het nog wel te doen.

met de 6 man die nu zouden komen kost het nog erg veel. Dan hebben we er ook nog niet eens drinken bij.
Erg jammer dus.

Is het misschien een idee om het op een camping te houden?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back