Feedback gevraagd ... Wat is bruikbare feedback?

Ja - zou ikzelf iets hebben gemaakt waar ik trots op ben dan zou ik dat ook posten. Maar het gaat hier over de gevoelde wenselijkheid of onwenselijkheid van feedback. Zou er dan niemand op mijn track reageren, of enkel negatief dan zou ik graag willen weten wat men vindt dat eraan mankeert zodat ik daar eventueel iets van kan opsteken. Als je aangeeft geen feedback te willen dan sluit je je daarvoor af. Evenals trouwens voor de complimenten van de luisteraars die het wel goed vinden. Over valide of niet heb ik het niet, het gaat mij erom te begrijpen hoe dat werkt.

Laatst gewijzigd:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of net zoveel mensen bij de SF contest feedback ok niet wenselijk vinden.
Feedback tijdens de contest is wat mij betreft juist datgene wat de contest leuk en levendig maakt en een contest track wordt veronderstelt ook helemaal äf te zijn.
Dat is de enige keer dat mensen die geen feedback willen dat er beter bij kunnen vermelden lijkt me.

stel je dat voor: een SF track posten en nul comments er op krijgen, hoe zou dat voelen? Wel, neem die emotie mee en maak me een track die me doet huilen, heb ik er iet aan :D
Ik denk aan traantrekkende pads vol ellende, eenzaamheid en toekomstloze leegte. En zure regen als percussie

stel je dat voor: een SF track posten en nul comments er op krijgen, hoe zou dat voelen? Wel, neem die emotie mee en maak me een track die me doet huilen, heb ik er iet aan :D
Ik denk aan traantrekkende pads vol ellende, eenzaamheid en toekomstloze leegte. En zure regen als percussie
Iedere liefhebber met een beetje verstand van muziek moet huilen als ik weer eens wat maak.
Ontroostbaar is men als men hoort hoe ik, ongeremd door enig talent of kennis van zaken, weer een wankel gedrocht van een plaatje maak.

Iedere liefhebber met een beetje verstand van muziek moet huilen als ik weer eens wat maak.
Ontroostbaar is men als men hoort hoe ik, ongeremd door enig talent of kennis van zaken, weer een wankel gedrocht van een plaatje maak.
Maar je kreeg toch feedback 😅

Ik was nog niet zo lang dj. Komt een Nederlander de microfoon vragen. Onervaren als ik ben, zet ik die luid. Hij gaat ermee voor de topkasten staan en houdt de micro zo dat mijn hoog amp tot in zijn condensatoren gaat met enorm gefluit. En vervolgens seconden lang uitvalt. Weer tot leven komt… De man met de microfoon stak een vinger in zijn oor. Kijkt me aan en zegt “fowgeltje”

Ik kon er minutenlang om lachen. Dat was gewenste feedback 😁

Back