[Pinkpop 2003] Hoeveel MS-20s?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JohnnyBusca

rocket scientist
Ik heb gisteren dus Pinkpop zitten kijken op de tv en ik heb denk ik wel zo'n 6 MS-20s voorbij zien komen. Ongelooflijk.

The Dandy Warhols, Junkie XL, Röyksopp (3 of 4x) en volgens mij nog bij wat andere acts...

Wie kan deze lijst aanvullen?

ik dacht precies hetzelfde over die korgjes....
ff nog wat pinkpop tv opmerking:
wat zuigt junkie xl toch mega...(en daar heb ik volgens mij 4 powerbook g4's geteld...wat moet een ms20 er dan nog????)
en de queens of the stoneage rocken!...

Origineel geplaatst door bob303vs909
ff nog wat pinkpop tv opmerking: ....

Vonden jullie de zangeres van the Cardigans ook zo vals zingen....?

Of ligt dat nu toch echt aan mezelf?

Origineel geplaatst door equate
Vonden jullie de zangeres van the Cardigans ook zo vals zingen....?

Of ligt dat nu toch echt aan mezelf?
Als je zo mooi bent dan mag je vals zingen. :)

Maar nu weer ontopic: De Cardigans hadden geen MS-20 bij!

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
De Cardigans hadden geen MS-20 bij!

niet???

zuig band, tsssss niet eens een ms20...

Zuco 103 had ook een MS-20 en Moloko ook. Dat swingde de pan uit trouwens....dat wijf en die gast van Moloko zijn zo maf als een bos uien. Moloko en Zuco103 deden trouwens ALLES live en daar heb ik zwaar respect voor

De grootste aanfluiting was idd Junkie XL....Lekker meeblerren over een DAT-je....jezus wat was dat pathetic. Röyksop was ook wel erg minimaal hoor....

Zuco maakt idd gebruik van de MS20; het lijkt wel alsof die gast als enige weet wat je met het patchpanel kan doen, de rest had alleen line out en soms filter gepatched....

De Moog Prodigy was ook bij zeker 2 bands aanwezig nl: Dandy Warhols (hippe kip) en Moloko (wat er rig!)

Even een plaatje van Stefan Schmid het MS20/Fender Rhodes wonder van Zuco103, geschoten door Q op het bevrijdingsfestival in Zwolle.

Attachments

• zuco103.jpg
    zuco103.jpg
    42 KB · Bekeken: 135
Origineel geplaatst door Nolet
Röyksop was ook wel erg minimaal hoor....

Kon daarbij niet echt de relatie leggen, tussen het geluid en het knoppen gedraai, dat zelfde voor de percussie. Kan misschien liggen aan tv opnamen vs. live. Maar op het moment dat men aan filters draait zou het geluid toch hoorbaar moeten veranderen. Op tv misschien iets later, maar ik hoorde niets.

Origineel geplaatst door Nolet
De grootste aanfluiting was idd Junkie XL....Lekker meeblerren over een DAT-je....jezus wat was dat pathetic. Röyksop was ook wel erg minimaal hoor....

Röykssop was ook behoorlijk DAT werk inderdaad...Maarja je kan ook moeilijk 'nep' drummen en andere synths bedienen h`e ;) Maar okay...ze hadden ook onderdelen wel live en ja er moet ook iets van een act zijn natuurlijk!

Origineel geplaatst door Flatron
junkie xl vond ik erg fake maar tja muziek is erg goed! En daar draait het om hé !

niet helemaal, dan had ie daar gewoon als DJ moeten staan, en niet als zogenaamde "live-act"

Origineel geplaatst door olafmol
niet helemaal, dan had ie daar gewoon als DJ moeten staan, en niet als zogenaamde "live-act"

Klopt! Dat is eigenlijk wat ik bedoel maar dan beter verwoord! ;)

ik heb trouwens ook best wel een aantal microkorgjes voorbij zien komen. toch leuk...Moloko had er eentje en shit nou weet ik niet meer wie nog meer......oh ja volgens mij royskoppppp ook nog. Mijn geheugen laat me in de steek =(

Gelukkig. Ik dacht dat ik de enige was die JXL bagger vond.

Ik zat gisteren voor de TV te kijken, Holkenborg: Ja ik speel een live-set, ik speel gitaar. Ik denk: lijkt me leuk. Ik ben niet zo'n fan van dance & plaatjesdraaien, hou meer van de wisselwerking tussen de bandleden.

Alle likjes, gitaarlijntjes etc kwamen van DAT/CD. Het zou me verbazen dat die Fender uberhaupt aangesloten was. L-A-M-E. :bekdicht:

Wat voor een instrument bespeel je? Ja een 32-kanaals mengpaneel waarvan ik 2 kanalen gebruik, met een sampler die af en toe woei-woei-woei doet door het geluid van een DAT heen. Leek wel kermis. :Z

Wat een aanfluiting, doe mij maar Eddy Wally Live! :dubbel:

Moloko bracht een mooie show live. Mooi staaltje hammond-abuse, toetsenist #2 stond op een gegeven moment op het onderste klavier. Patser :biertje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back