Het koninkrijk van King Fred II

foto40030.jpg

:)

Konijg klinke Hoo-geit:

King Fred de IIde,

bedankt voor uw muziek. Eerlijk, op recht en voor zijn raap!

bestaat/bestond er ook een King Fred I ?

Konijg klinke Hoo-geit:

King Fred de IIde,

bedankt voor uw muziek. Eerlijk, op recht en voor zijn raap!

bestaat/bestond er ook een King Fred I ?
Je spreekt mijn naam uit als King Fred the second. En nee, er is nooit een King Fred I geweest. "King" stamt uit mijn middelbare schooltijd, want elke keer als er een feest of zoiets was, ging ik achter de piano zitten en speelde een stukje rock&roll. Daarom werd ik the king of rock&roll genoemd. En die II erachter is om de naam te verfraaien. Bedankt voor het compliment.

27006103.jpg

Het zijn helaas heel kleine fotootjes, maar hier zie je Ferry de Groot en mij, beide halverwege de jaren '70.
En je hebt ook al kunnen horen dat ik zijn stem kan nadoen (ook die van de andere figuren uit de Dik Voormekaarshow trouwens, maar de zijne het eerst).

zing jij terwijl je speelt?
het klinkt iig wel zo aangezien je bepaalde lettergrepen in vergelijk met het origineel over het algemeen wat aan het stretchen bent...

en tsja, aangaande die laatste 2 zinnen,
als het kut gaat heeft men liever iets minder vrijheid en wat centjes van uncle iron... en DAT is nu globaal het grote plan lieve kijkbuiskinderen...

Nu weer even een cover, maar dan wel met een aangepaste tekst, want de oorspronkelijke tekst moest door een vrouw worden gezongen. Dit lied heet

Cremerplein

begint een beetje een frans bauer, family, facebook, dagboek-achtige vorm aan te krijgen hier :)
en dan ook nog synthesizers voor keyboards uitmaken...moenniegekker worre!

Tyros, Edwinemanuelposse...King Fred lll...OMG :) ITS A LOONY BIN IN HURR:)

begint een beetje een frans bauer, family, facebook, dagboek-achtige vorm aan te krijgen hier :)
en dan ook nog synthesizers voor keyboards uitmaken...moenniegekker worre!

Tyros, Edwinemanuelposse...King Fred lll...OMG :) ITS A LOONY BIN IN HURR:)
Andersom: een keyboard is een soort synthesizer.
En als de meerderheid vindt dat ik hier niet welkom ben, dan ga ik met plezier naar een ander forum. Geen probleem.

Back