Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dat vind ik een compliment.je hebt wel wat weg van ferry de groot![]()

Je spreekt mijn naam uit als King Fred the second. En nee, er is nooit een King Fred I geweest. "King" stamt uit mijn middelbare schooltijd, want elke keer als er een feest of zoiets was, ging ik achter de piano zitten en speelde een stukje rock&roll. Daarom werd ik the king of rock&roll genoemd. En die II erachter is om de naam te verfraaien. Bedankt voor het compliment.Konijg klinke Hoo-geit:
King Fred de IIde,
bedankt voor uw muziek. Eerlijk, op recht en voor zijn raap!
bestaat/bestond er ook een King Fred I ?

In het "kutnummer"-onderwerp staat het ook, maar uiteraard plaats ik het hier ook even:
The shortest song on earth
![]()
Nog korter had gekund, maar dan was het geen muziek meer geweest.

ITS A LOONY BIN IN HURR
Nu weer even een cover, maar dan wel met een aangepaste tekst, want de oorspronkelijke tekst moest door een vrouw worden gezongen. Dit lied heet
Cremerplein
![]()

Andersom: een keyboard is een soort synthesizer.begint een beetje een frans bauer, family, facebook, dagboek-achtige vorm aan te krijgen hier
en dan ook nog synthesizers voor keyboards uitmaken...moenniegekker worre!
Tyros, Edwinemanuelposse...King Fred lll...OMGITS A LOONY BIN IN HURR
![]()
for each a road, for every man a relegion... laten we maar zeggen...Tyros, Edwinemanuelposse...King Fred lll...OMGITS A LOONY BIN IN HURR
![]()