j.baars
vintage eigenheimer
Pitch bend; dat is om een natuurgetrouw E-gitaargeluid te krijgen

,,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Pitch bend; dat is om een natuurgetrouw E-gitaargeluid te krijgen

,,
[/QUOTE]
Ben het deels eens met deze bovenstaande zin maar dan zo..Er is veel rotzooi op de markt, zoals Frans Bauer, Vader Abraham, André Hazes en die vent met zijn "toeter toeter toeter ... scooter" (op muziek van Vader Abraham trouwens).

Vind Hazes toch nog steeds een HeldEr is veel rotzooi op de markt, zoals Frans Bauer, Vader Abraham en die vent met zijn "toeter toeter toeter ... scooter" (op muziek van Vader Abraham trouwens).

de eerste keer dat ik "Eenzame kerst" hoorde moest ik huilen
Ik vind Depeche Mode en alles wat daar op lijkt ook niks, maar dat kom ik niet speciaal even vertellen in iemands draadje.
Ik zou zeggen: kom bij mij eens de schuifjes bedienen als ik een opname klaar heb (of bij een reeds bestaande opname). Ik ben benieuwd wat jij er dan van kunt makenDe mix en mastering vind ik wat minder, als op die punten het maximale er uit wordt gehaald kan het zo op de radio.

Ik zou zeggen: kom bij mij eens de schuifjes bedienen als ik een opname klaar heb (of bij een reeds bestaande opname). Ik ben benieuwd wat jij er dan van kunt maken![]()

Dat is een groot compliment, want een kut is het mooiste dat op aarde bestaatHelemaal mijn muziek ....maat wat een kut stem !
Rechtse gabber

Mijn neefje is niet muzikaal, maar filmpjes maken heeft zijn interesse gekregen. Dit heeft hij gemaakt (met véél hulp van mij):
Ai se eu te pego - 2012 (gedanst door reisleider Immanuel) - YouTube