electribe EM1

Status
Please reply by conversation.

jupiter

beatsbleepsleadsnoises
ik heb net een ER1 en EA1 electribe en vind dit echt geweldige dingen. (ES1 heb ik gehad, maar sampling is niet mijn ding) echt less-is-more machines. heb ook reeds een emx. ben nu ook op zoek naar een EM1 ... ben benieuwd naar deze versie ... dus ja, als je er kwijt wil laat me maar iets weten ... (zie net dat smackos ook net een wanted voor deze synth heeft geplaatst, dus biedt hem eerst je EM1 aan ;)

Kheb eventueel een perfecte Blofeld te ruil ...
(of een yama CS1X of RM1X)

Koop ook een ESX, dat is echt het masterding uit die serie (ik heb er 2), ik weet dat het een sampler is maar pomp hem gewoon vol met wavs vanuit de computer en je hebt een soort van EMX met geluiden naar eigen keuze (uhm ok met alleen 2 synth parts).

Ik heb gister trouwens mijn custom EMX gekregen

helemaal cool gewoon geen handleiding hoeven te lezen en instant tracks jammen

Ik heb nog nooit op een EM1 gespeeld maar dat ding ziet er zo obscuur mysterieus uit

Last edited by a moderator:
ik vind die electribes heel intuitief en lekker, de sound vind ik ook bijzonder ... beetje cheapo, maar toch ook sterk ...
die customEMX ziet er geweldig uit ... en ja, het is een fijne machine ... heerlijk koptelefoon erbij en met de EMX op de knieƫn lekker prutsen met beats&bleeps ...

ik dus ook benieuwd naar die 'black box' die de EM1 is ... die ziet er ook lekker minimal uit.

Status
Please reply by conversation.
Back