modulair forum

Dinsdag en zaterdag zou me wel goed uitkomen eigenlijk.

Ok, ik ben voor! :okdan:

ik denk dat het makkelijk is. Is het niet gewoon een extra vakje bij synth hardware?

gewoon een kopje modulair is natuurlijk ook prima

mee eens de rest wijstr zicht zelf ..je weet watje zoekt toch ..en er is een hoop news / gear these days

Wat heeft dance nou met synths te maken? Drie presets en hopsen maar. In een modular forum wordt synthtechniek besproken, geen danspasjes.

voor dance hebben we partyflock al;-]]
en idd vst / va synths die voorgeprogrameerd zijn ;-]]
kdenk modulair is een voor uitgaand medium / ontwikkelt zicht op jonge en oude modulaire knarren ..
goed plan ook veel by info ,.. zoals zelf bouw , waar en met zen allen inkopuh;-] betert!
:okdan:

"Dinsdag, modulair-forumdag!" :okdan:

ik denk eigenlijk meer aan donderdag en zondag, of nee niet zondag, da tis zo´n dag die nergens geschikt voor is, en maandag valt ook af, dus doe maar woensdag...

:koffie:

Ik ben voor een modulair forum. Een module voor hetgeen we nu hebben en een module voor modulaire discussies. En wellicht nog andere modules.

duidelijk togh een extra vak qa hardware want dat is het ..opsplitsen in eu / frack en meer onderdelen lijk me niet nodig de meeste weten waar / wat ze willen ..

en een discuss tabblad ..common mods ..watmij betreft ist elke dag modulaire ...dag ..
of iig cable guy day

Daarvoor moet je de beheerders/admins hebben.
De mods doen alleen maar modereren en andere vervelende modzaken.

Maar als jullie verder goede oplossingen bedenken , dan sturen wij dat door. ;)

Nou gewoon zoals hier in deze draad al was aangegeven.

Een kopje "Modulaire synthesizers" of "Modulair" onder de rubriek Synth-Hardware.

Dat verder onderverdelen lijkt mij evt later van toepassing. eerst maar kijken naar de animo.

Of het een goede oplossing is niet aan ons (gebruikers) denk ik. want dan was het er al geweest :P

ps. ik ben zeer tevreden met de laatst nieuw aangenomen mods :okdan: :biertje: :mega:

Back