Bonnefooi
Ouwe rot
ik heb een ruimte van 3,25 lang en 2,30 breedt, en mijn voorkeur gaat toch naar de Dynaudio BM15a's, ik woon momenteel nog thuis maar ben dat niet van plan nog veel jaren te doen. Om nou mindere monitors te halen en vervolgens weer te upgraden als ik een grotere ruimte heb lijkt me ook onzin. Maar in de ruimte die ik nu ter beschikking heb snap ik dat die dynaudio's misschien niet 100% tot zijn recht komen maar dat lijkt me ook wel mee vallen of niet?
2500 euro aan monitors willen spenderen die je niet eens gehoord hebt is imo totale onzin.
Nee, het valt niet mee, dusdanige monitoren komen alleen tot hun recht als de akoestiek goed is!!
Wat versta jij onder mindere monitoren? Ik heb al een tijdje krk's rp8's, das echt een instapmodel, werkt voor mij al tijden prima! Als ik ga upgraden (doe ik als ik in mijn nieuwe ruimte zit) dan ga ik voor een setje focals, check deze Focal monitoren, spendeer wat cash in verbetering akoestiek, EN dan houd je nog geld over voor een toffe hardware bak.
Geloof me, jij hebt die dynaudio's echt niet nodig. Verspilling van het geld..
Verder helpen een hele hoop mensen je hier, stellen je vragen zodat ze een dialoog met je aan kunnen gaan en zodoende jou in de juiste richting te helpen. Vind het eerlijk gezegd een klein beetje onbeschoft dat je daar niet op in gaat.