RogerAxetrample
Ingeburgerd
Niks negatiefs aan Rogier, gewoon een kwestie van smaak. Elke keer als iemand aangeeft wat ze van je product vinden en het is een andere beoordeling dan ´Wauw super!´. Dan beschuldig jij ze van negatief zijn en insinueer je zelfs dat er ´wel meer aan de hand moet zijn´ omdat mensen zo negatief zijn. Whatever je daar ook mee bedoelt.
Andere bedrijven betalen graag geld voor kritiek op hun producten en proberen zo goed mogelijk in kaart te brengen wat mensen wel en wat mensen niet goed vinden aan hun product.
Dit is gewoon een open discussie en geen digital revolution promotie/event geloof ik. Dus waarom zou jij jezelf mogen vergelijken met Galileo Galilei en claimen dat je het allerbeste multi/effect ooit gemaakt en zelfs de heilige graal van effecten te pakken hebt en waarom zou ik daar niet mijn vraagtekens bij mogen zetten...
Als mijn kritiek niet klopt, heb je ook geen enkele reden om zo defensief te doen telkens. Me dunkt.
Hoi Hand Klap Ka,
je reacties en kritiek worden wel degelijk geapprecieerd en meegenomen mbt toekomstige software updates, nieuwe producten etc. En ik verwacht natuurlijk geen louter juichende reacties.
Misschien komt het doordat ik ook op Amerikaanse forums post en de toon hier in NL anders is.
Op fora lijkt het soms wel alsof bepaalde members standaard alles afkraken en daar dan argumenten bij zoeken. Waarom dat is weet ik niet.
In reactie op het laatste, ik heb niets te maken gehad met het bedenken en ontwerpen van de PedalPro en vergelijk mezelf dan ook niet met Galilei
. Misschien is het allemaal inderdaad wat te defensief maar ik ben dan ook een enthousiaste live-gebruiker van de PedalPro. Als mensen om het hardst roepen dat het niks is, zonder zelf geprobeerd te hebben, heb ik wel de neiging in de verdediging te gaan, ja.
R