Synths in het vliegtuig: Do's en Dont's?

ipad ??? komop man ......
dan heeft t nog meer zin om thuis alles van tevoren op te nmen met dikke anloge gear en dat met een cdj af te spelen terwijkl je playbackt met een korg ms 20 controllertje.

Hoezo is dat playbacken, die Ipad MS20 kan je toch ook gewoon live spelen/controleren/filteren weet ik veel wat niet. (Althans dat neem ik toch aan ik heb nog nooit een IPad gehad wel eens met die electribe SX Ipad versie gespeeld dat werkt toch min of meer als een echte electribe maar dan met wat minder functies)

edit: niet goed gelezen ik zie dat je dat niet bedoelde soort van maar toch :D

ipad ??? komop man ......
dan heeft t nog meer zin om thuis alles van tevoren op te nmen met dikke anloge gear en dat met een cdj af te spelen terwijkl je playbackt met een korg ms 20 controllertje.

owww dat is al eens gedaan...

nyc-jxl1008.jpg

JunkieXL?

Heb vroegaah gewerkt in de bagage zooitje onder Schiphol. Wil je niet weten, echt..

heb junkie wellens zien opbouwen voor zo'n set idd. Weet niet meer of er wel een ableton laptop onder draaide, maar de MS20-controller was er volgens mijn alleen voor noise sweeps.

Zie jij kabels erin zitten?
Laatste keer dat ik hem op tv zag zat er niets in, LFO lampje stuk....etc etc....

Toch wel een beetje Tiesto praktijken dan. Heb hem -tiesto dus- een keertje CD's in een lade zijn schuiven terwijl hij enorm cool over een SL1200 gebogen stond.

Betrapt!

Maarja. On the other hand: hij krijgt de extra vliegkosten vergoed van Universal. Of Warner. Of iets dergelijks. :(

Back