alesis andromeda onderdelen

Devon-Miles

Ouwe rot
van de week wat aan het spelen toen ik een potmeter tever doordraaide van mijn andromeda. potje doet het verder nog wel maar zoals we allemaal weten zijn die niet van al te beste kwaliteit. ik kwam deze site tegen waar veel losse onderdelen te koop zijn van de andro dus ga binnenkort even wat bestellen, aangezien er nog wat pots zijn die vervangen kunnen worden. heeft iemand weleens wat onderdelen vervangen van de andromeda en moet ik ergens op letten?

in mijn geval gaat het om het pre filter potje die nu lam is. ik zie 4 soorten pots op deze site, weet iemand welke het is? (anders moet ik nu de boel al gaan openmaken)

http://www.instrumentalparts.com/ala6ansppa.html

Contacteer eens Fuzz IT service centre (repairs@fuzzit.be), zij zijn doen de support voor Alesis

kijk eens in de servicemanual ?

ik vroeg me meer af of er uberhaupt mensen op het forum zijn met een andromeda die weleens wat vervangen hebben. is verder voor mij geen punt om wat pots te vervangen. of misschien weet iemand een plek waar je hele goede potmeters kunt krijgen, wellicht beter dan de site die ik gevonden heb. 5k, 10k

ik heb wel eens wat chips ( laten ) vervangen en een outboardje en een plastic zijkant, nog geen pot.

heb je dat bij fuzzit laten doen of zijn er ook synthdoctors hier waarvan je weet dat ze ervaring hebben met een andromeda? ik heb ook weleens last van parameter jumps, is dat alleen door de software of zou het zinvol zijn om gewoon die pots te vervangen?

pak eens een stofzuiger, met een nylon sok over de tuit ( zodat je niet perongeluk iets opzuigt. ) en stofzuig eens de drukknopjes en pot !
waarschijnlijk links of rechts een stofje in een drukknopje of draaipot. er zit ook een checkfunctie in de software

enne altijd een stofhoes als je hem niet gebruikt , met al die pots

enne wordt eens lid, als je het al niet bent, van het andromeda forum op electro_music.com , kun je dit soort vragen allemaal gewoon nazoeken:
http://electro-music.com/forum/forum-90.html
succes !

Back