Origineel geplaatst door B.S.E.
...het barst er altijd van de wurlitzers, maar synthesizers..... nog niet tegengekomen.....
Piano's, orgels of jukeboxen?
Als het piano's zijn moet ik toch eens wat beter gaan kijken.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door B.S.E.
...het barst er altijd van de wurlitzers, maar synthesizers..... nog niet tegengekomen.....

het houd nooit op slechte gewoonte dat rommelmarkten.... een heel huis vol oude troep hou je er aan over

) maar volgens mij was het een ander, vierkanter kastje dat niet interessant was. Niet gekocht want ik deed toen niks met muziek. En 1 keer een Crumar Performer (denk ik) die 40€ moest kosten, maar ik had toen echt geen plaats en geld.
Verder ging het niet verder dan bontempi en home keyboards.

He, was dat niet die gast die ook van die perpetuum mobile dingen wou gaan bouwen? Die Crackle boxen, zijn die echt als "tools" voor muziek gebruikt? Grappige dingen waren dat.Een originele Cracle-box. Maar een student Sonologie zag hem ook. Hij keek naar ons en vroeg verlegen of het er eentje was. Er zat een 9 Volt batterij in en het labeltje met nummer 23 was door Waisvitz gesingeerd!
Cuba7000 (als k me goed herinner) vond ooit es een tb303 voor 3xniks op de vrijmarkt!

Jawel! Mijn vrouw en ik hebben eens in de auto een duet op de A4 zitten crackellen (of krakelen, dat is hetzelfde geluid) en dat was reuze spannend. Vooral omdat zij de hele weg met haar ellebogen stuurde...... Die Crackle boxen, zijn die echt als "tools" voor muziek gebruikt? Grappige dingen waren dat.