Kortste weg Gent-Delft?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

apollo

I love syntesaizer
Met het soms grensoverschrijdende karakter van dit forum heb ik besloten volgende vraag te stellen:

Hoe kom ik het snelst van Gent naar Delft? Via de westerscheldetunnel of via de liefkenshoektunnel?

Ik zou het niet weten, maar wat ga je in Delft ophalen? Toch geen synth uit nederland weghalen he! :(

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Ik zou het niet weten, maar wat ga je in Delft ophalen? Toch geen synth uit nederland weghalen he! :(

8)

Vive la Fête !!! Als je van hen houdt, dan weet je de weg naar Gent toch wel :D

Origineel geplaatst door Synthesizer11
8)

Vive la Fête !!! Als je van hen houdt, dan weet je de weg naar Gent toch wel :D

Delft bedoel je...

Maar erm, ligt Gent gewoon letterlijk in het verlengde van Rotterdam / Antwerpen? In dat geval ga je gewoon richting antwerpen en pak je daar na die tunnel de afslag Breda. Dan volg je Rotterdam. Daarna Delft. Bij Rotterdam staan 80 km per uur verlichting boven de weg. Neem dat maar heel strikt, want anders zullen je reiskosten nog weleens flink kunnen oplopen ;)

---
oh en als je toch langs Dordrecht rijdt, zet je maar een kratje Palm en Stella neer bij me op de stoep als dank voor de routeplanning. Leuven ligt niet zo erg uit de route of wel? :D

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Delft bedoel je...

Maar erm, ligt Gent gewoon letterlijk in het verlengde van Rotterdam / Antwerpen? In dat geval ga je gewoon richting antwerpen en pak je daar na die tunnel de afslag Breda. Dan volg je Rotterdam. Daarna Delft. Bij Rotterdam staan 80 km per uur verlichting boven de weg. Neem dat maar heel strikt, want anders zullen je reiskosten nog weleens flink kunnen oplopen ;)

Wat je ook zou kunnen doen is vanuit Gent richting Antwerpen rijden. Vanaf de ring Antwerpen volg je dan Breda en daarna Bergen op Zoom (da's een tamelijk rustige weg en er zijn daar geen wegwerkzaamheden).

Eenmaal bij Bergen op Zoom aangekomen volg je weer gewoon Rotterdam.;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back