hand klap ka
Ouwe rot
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Moehahaha enzo, grap is vooral dat David Guetta meer snapt van een goede melodie schrijven dan 99% van het synthforum![]()

Moehahaha enzo, grap is vooral dat David Guetta meer snapt van een goede melodie schrijven dan 99% van het synthforum![]()

Het is natuurlijk een even simplistische claim als zeggen dat Guetta niet meer dan 5 noten gebruikt, al is mijn claim wat moeilijker te weerleggen aangezien je alleen maar even naar wat muziek van Guetta hoeft te luisteren om te weten dat het niet klopt99% dat zijn ongeveer 20.000 leden. Om jouw bewering te staven zou je nu dus 20.000 leden moeten aanwijzen waarvan je zeker weet dat ze minder snappen van goede melodieën schrijven dan Guetta. Da's nogal een opgave die je jezelf gesteld hebt...![]()

Ik moet eigenlijk niet meer reageren op dit soort topics, maar om de een of andere reden word ik altijd geprikkeld door het dedain waarmee er over succesvolle artiesten op dit forum gesproken wordt.

kende ik nog niet!Ik moet eigenlijk niet meer reageren op dit soort topics, maar om de een of andere reden word ik altijd geprikkeld door het dedain waarmee er over succesvolle artiesten op dit forum gesproken wordt. Ik hou helemaal niet van David Guetta's muziek, maar voel me toch enigszins geroepen om voor de man in de bres te springen, omdat er toch zo'n duidelijk kwaliteitsverschil is tussen wat Guetta voortbrengt en wat er hier meestal aan oeverloze suffe klankexperimentjes te horen is. Die arrogantie vind ik stuitend, en ik vind een tegengeluid dan wel even nodig![]()

Voor velen hier zijn alleen oude analoge synths echt instrumenten. Alles wat digitaal en/of nieuw is wordt uitgekotst.

Daar heb je zo'n gelijk in! Bijna alles wat succesvol/commercieel is wordt afgezeken hier. Ik weet zeker dat wanneer de muziek die de zeikers maken populair wordt zij hier ook echt wel geld aan willen verdienen.