David Guetta's Piano Te Koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

hand klap ka

Ouwe rot
music-fails-music-fails-guetta-blaster.jpg

hahahaha :dubbel::okdan:

:dubbel: hehehe, geinig

Moehahaha enzo, grap is vooral dat David Guetta meer snapt van een goede melodie schrijven dan 99% van het synthforum :mega:

Moehahaha enzo, grap is vooral dat David Guetta meer snapt van een goede melodie schrijven dan 99% van het synthforum :mega:

:halleluja

99% dat zijn ongeveer 20.000 leden. Om jouw bewering te staven zou je nu dus 20.000 leden moeten aanwijzen waarvan je zeker weet dat ze minder snappen van goede melodieën schrijven dan Guetta. Da's nogal een opgave die je jezelf gesteld hebt... ;)

Vergeet niet dat je met een beetje muzikale opleiding best een goede melodie kunt schrijven (waar jouw claim over gaat). Commercieel succesvol is een heel ander verhaal en ik wil zelfs beweren dat dat niet eens echt afhankelijk is van een goede melodie.

99% dat zijn ongeveer 20.000 leden. Om jouw bewering te staven zou je nu dus 20.000 leden moeten aanwijzen waarvan je zeker weet dat ze minder snappen van goede melodieën schrijven dan Guetta. Da's nogal een opgave die je jezelf gesteld hebt... ;)
Het is natuurlijk een even simplistische claim als zeggen dat Guetta niet meer dan 5 noten gebruikt, al is mijn claim wat moeilijker te weerleggen aangezien je alleen maar even naar wat muziek van Guetta hoeft te luisteren om te weten dat het niet klopt ;)

Ik moet eigenlijk niet meer reageren op dit soort topics, maar om de een of andere reden word ik altijd geprikkeld door het dedain waarmee er over succesvolle artiesten op dit forum gesproken wordt. Ik hou helemaal niet van David Guetta's muziek, maar voel me toch enigszins geroepen om voor de man in de bres te springen, omdat er toch zo'n duidelijk kwaliteitsverschil is tussen wat Guetta voortbrengt en wat er hier meestal aan oeverloze suffe klankexperimentjes te horen is. Die arrogantie vind ik stuitend, en ik vind een tegengeluid dan wel even nodig :)

Ben het wel met Nightstorm eens, maar zie er de humor wel van in :D

Denk ook niet dat David er ook maar een minuut slechter door slaapt wat enkele NL/BE'se knoppendraaiers er van vinden :dubbel:

Ik moet eigenlijk niet meer reageren op dit soort topics, maar om de een of andere reden word ik altijd geprikkeld door het dedain waarmee er over succesvolle artiesten op dit forum gesproken wordt.

Je hebt gelijk wat dat betreft. Het is alleen altijd riskant om iets te claimen wat juist de SF-leden die hier juist niks posten omvat. Want ik denk dat juist die 99% niks post hier ;)

Wat je overigens niet moet vergeten is dat Guetta nou niet bepaald een singer/songwiter is die al z'n eigen materiaal schrijft. Check bijvoorbeeld eens de credits van [ame="http://en.wikipedia.org/wiki/Nothing_but_the_Beat"]Nothing but the beat om te zien hoe groot zijn team is. Giorgio Tuinfort wordt bijvoorbeeld ook bij elke track genoemd. De vraag is dan, wie uit dat team is degene die de goede melodieën snapt...?

Ik moet eigenlijk niet meer reageren op dit soort topics, maar om de een of andere reden word ik altijd geprikkeld door het dedain waarmee er over succesvolle artiesten op dit forum gesproken wordt. Ik hou helemaal niet van David Guetta's muziek, maar voel me toch enigszins geroepen om voor de man in de bres te springen, omdat er toch zo'n duidelijk kwaliteitsverschil is tussen wat Guetta voortbrengt en wat er hier meestal aan oeverloze suffe klankexperimentjes te horen is. Die arrogantie vind ik stuitend, en ik vind een tegengeluid dan wel even nodig :)

Daar heb je zo'n gelijk in! Bijna alles wat succesvol/commercieel is wordt afgezeken hier. Ik weet zeker dat wanneer de muziek die de zeikers maken populair wordt zij hier ook echt wel geld aan willen verdienen.

Hetzelfde geld voor die eeuwige digitale vs analoge synths discussie. Voor velen hier zijn alleen oude analoge synths echt instrumenten. Alles wat digitaal en/of nieuw is wordt uitgekotst.

Maar goed... :bekdicht:

Voor velen hier zijn alleen oude analoge synths echt instrumenten. Alles wat digitaal en/of nieuw is wordt uitgekotst.

Voor "velen"? Wat je nu doet lijkt me juist het soort generalisatie waar je je eigenlijk met deze post tegen probeert af te zetten ;)

Ik ervaar het helemaal niet zo. Ja, er zijn een aantal leden die wat stokpaardjes hebben en misschien wat vocaler zijn dan anderen, maar dat nieuw en digitaal hier masaal uitgekost wordt daar is volgens mij helemaal geen sprake van. Volgens mij wordt het juist door de wat minder vocale meerderheid omarmt.

Daar heb je zo'n gelijk in! Bijna alles wat succesvol/commercieel is wordt afgezeken hier. Ik weet zeker dat wanneer de muziek die de zeikers maken populair wordt zij hier ook echt wel geld aan willen verdienen.

90 % van wat commercieel is, is ook gewoon bullshit. Go figure. ;)

plugins + geen smaak + meloperij =

Guetta, Swedish house, avicii, Snoop Dog's 'sweat', Taio Cruz, Pitbull, onze latino boy Enrique, allemaal rotzooi.

Allemaal gedreven door geld idd. Echt talent zie ik niet meer op tv. Moet wel zeggen dat ik die Lana Del Rey wel iets vind hebben. Rock is nog wel op dreef vind ik qua commercieel, maar voor de rest..

Waar is de tijd jongens?:

:dubbel: Def Leppard.. HET voorbeeld van niet-commerciële, ingewikkelde en hoogstaande rockmuziek.........

..maar vind 't wel leuk hoor, stukkie sentiment he ;)

Commercieel ja, slecht nee maarja ieder voor zich. Heb weeral mensen tussen de benen geshot met mn plugins uitspraak denk ik :bekdicht:

Ach welnee.. wat maakt 't nou uit wat iemand anders vindt wat je gebruikt om muziek te maken/bewerken?

Zal MIJ iig echt geen bal uitmaken wat iemand vindt over mijn gebruikte gear / programma's. :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back