Je kunt van Guetta's muziek vinden wat je wil...
maar we kunnen hier met zijn allen en "AL" onze alwetende kennis van de muziek, en synths in het bijzonder toch niet gaan ontkennen dat zijn muziek niet verschrikkelijk slim in elkaar steekt en goed geproduceerd is.
Die man heeft gewoon goed begrepen hoe je muziek maakt die blijft hangen, waar een goede climax in zit, in makkelijke hapklare brokken zodat je het grootste deel van het publiek er (het zij kort) mee kan boeien. De meeste bekende klassieke muziek bestaat ook maar uit een paar basis-tonen, en elke (klassiek) geschoolde muzikant zal beamen dat een goed muziekstuk in de basis uit eenvoud bestaat, de mooiste klassieke arrangementen bewijzen dat. hetzelfde geld voor andere kunstenaars/architecten /ontwerpers en hun werk.
EN ook al zou hij maar die paar toetsen gebruiken, dan zet hij ze toch verdomd slim in elkaar. Ik zie het de meenste mensen op dit forum niet nadoen. En als er nu iemand gaat roepen "kan ik ook"...dan is die gene goed stom bezig, want er liggen 10-tallen miljoenen (wat zeg ik, 100-tallen miljoenen)dollars op je te wachten als je dit kunt. EN je maakt me niet wijs dat je je "principes" op muziekgebied niet even aan de kant legt voor fincanciele onafhankelijkheid en eeuwige roem. (ik bedoel dat zou echt stom zijn, je hebt de kans om je evt kinderen het allerbeste wat er te betalen is kunt bieden, + de liefde die je al sowieso gaf, en dat misgun je hen omdat je liever geen commerciele muziek maakt?) en het hebben van principes op muziekgebied slaat eigenlijk sowieso nergens op. maar dat is een ander discussie
On topic; de grap is geniaal en afzeiken moet kunnen en is zelfs nodig, anders worden wij hier ook maar ongelukkig

en ik denk dat david er smakelijk om mee lacht