En nou stoppen met modder gooien! Anders![]()
NEE
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En nou stoppen met modder gooien! Anders![]()
en elke (klassiek) geschoolde muzikant zal beamen dat een goed muziekstuk in de basis uit eenvoud bestaat, de mooiste klassieke arrangementen bewijzen dat. hetzelfde geld voor andere kunstenaars/architecten /ontwerpers en hun werk.
Niet mee eens. Eenvoud kan mooi zijn, complexiteit ook.

ok, ok, dat vind jij dezelfde complexiteit hebben als mozart?
interessant.

ik zeg "een" muziekstuk, niet elk
en elke (klassiek) geschoolde muzikant zal beamen dat een goed muziekstuk in de basis uit eenvoud bestaat

Bot gezegd: David Guetta laat z'n muziek publiek horen, dan heeft het publiek alle recht op een (persoonlijke) mening daarover
die hoeven niets voor zich te houden (probeer jij maar 's NIET david Guetta te horen, je ontkomt er niet aan)
Tja, David Guetta is onderdeel van het massaproduct 'popmuziek', daarvan hoef je niet te verwachten dat iedereen daar dezelfde waarde aan geeft
Dus dan krijg je inderdaad wel dat soms dingen worden afgezeken puur om iets af te zeiken
Daarmee is de waarde van die uitspraak dan ook wel als een pudding in elkaar gezakt. Een goed muziekstuk bestaat in de basis uit eenvoud, dat zal elke geschoolde muzikant beamen! Een ander goed muziekstuk bestaat in de basis uit complexiteit, dat zal elke geschoolde muzikant beamen!
Soit. In mijn smaak zijn er heel mooie muziekstukken die doodeenvoudig zijn, heel mooie muziekstukken die complexer zijn maar een eenvoudige basis hebben, en heel mooie muziekstukken die gewoon keihard complex van begin tot einde zijn. Het ene heeft voor mij niks met het andere te maken.

........zal wel typisch dutch zijn dat gezeik.

zal wel typisch dutch zijn dat gezeik.